۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷

افشای نقش امارات در حملات به دو نفتکش در دریای عمان

افشای نقش امارات در حملات به دو نفتکش در دریای عمان
یک حساب توئیتری منتسب به یک افسر اداره اطلاعات امارات، از نقش این کشور در قضیه حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان پرده برداشت.
کد خبر: ۶۳۵۹
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
حساب توئیتری «بدون ظل» منتسب به یک افسر اطلاعاتی اماراتی که به افشاکننده اسرار سیاسی مشهور است از دست داشتن امارات متحده عربی در حمله به دو نفتکش در دریای عمان در روز پنجشنبه خبر داد.

وی روز پنجشنبه در حساب خود نوشت: دستگاه اطلاعاتی امارات در پشت پرده هدف قرار گرفته شدن کشتی‌هاست و روز پنجشنبه برای دومین بار کشتی‌ها را هدف قرار داده است.

وی علت این کار را وادار کردن ایران به پذیرفتن گفتگو با آمریکا اعلام کرده است تا با این کار دونالد ترامپ در انتخابات آینده پیروز میدان شود.

این فرد با نام مستعار «بدون ظل» (به معنی بدون سایه) که خود را افسر دستگاه اطلاعاتی امارات معرفی کرده است و بیش از ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد در ادامه نوشته است که اگر ایران گفتگو را نپذیرد عملیات تروریستی بیشتری برای فشار بر این کشور و موافقت برای مذاکره اتفاق خواهد افتاد.
 
افشای نقش امارات در حملات به دو نفتکش در دریای عمان
 
همچنین دکتر حزام الحزام، استاد سعودی و پژوهشگر تاریخ کشور‌های عربی در همین راستا در حساب توئیتری خود نوشت: امارات با هدف قرار دادن دو نفتکش در دریای عمان همچنان دارد با امنیت خلیج [فارس]بازی می‌کند و این علت اعلام حالت فوق العاده‌ای است که چندی پیش در این کشور اعلام کرد.

وی در ادامه نوشت: با وجود اینکه تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اعمال شده است، هرگز ساده نخواهد بود که این کشور حمل و نقل دریایی را با این روش تعطیل کند و می‌تواند از راه‌های دیگری نفت خود را بفروشد.
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
نظرات مخاطبان
انتشار یافته: ۳۸
در انتظار بررسی: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
امارات هیچ نقشی نداشته

مردم احمق نیستند
کاوه
ایشان بهترین موضع را اتخاذ کرده. هر موضع دیگری ضعف مشهود این شبه کشور در دفاع از منافع خودش را نشان می دهد. این فرض که حمله کار امارات باشد کاملا احمقانه است چون انتصاب آن به ایران توسط امارات اگر عکس العملی قوی به همراه نداشته باشد که ندارد و نمی تواند داشته باشد جز تایید ضعف شدید این شیخ نشین در دفاع از خود چیزی را ثابت نمی کند. این اتفاقات به این کشور نماها نشان می دهد که اربابانشان آنقدر احمق نیستند که به خاطر ایشان پا بر دم شیر بگذارند
حامد
متاسفانه هم مسلکان شما اگر هم احمق نباشند خود را به حماقت زده اند..
همه دنیا غیر آمریکا و اسرائیل و انگلیس میگن کار ایران نبوده، خود اماراتیه میگه ما زدیم.
بعد تو یه کاره میگی مردم احمق نیستن!!!
ناشناس
حتما خودت هستی!!
خودش
تقصیرازخودت نیست مشکل ازنافتونه عمو
ناشناس
خودت چی؟؟
داریوش
چه حمایت محکمی از امارات میکنی؟؟چرا بهت برخورده؟دلار عربی خوشمزه است؟؟
ناشناس
با وجود شماها که از امارات حمایت میکنن مطمئن شدم که خیانت خیلی عادی شده
علی
بله مردم احمق نیستند، اما شما چطور؟
مخاطب تابناک
دوست عزیز اگر ایران میخاست بزنه اون کشتی ها هرگز روی آب شناور نمیموندن و این رو هر احمقی میدونه ؛ اما احمق تر کسایی هستن که با زدن نفت کش های هم پیمانانشون میخان جنگی رو شروع کنن که نابودی خودشون رو رقم میزنه
مسعود
منفی ها نشان میده درست میگی مردم احمق نیستند، اینطور که معلومه خودت احمقی
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
چقدر افشاگری مستند
قندک
کی مستند حرف زده ک ب این یکی ایراد میگیری؟
ناشناس
حالا افشاگری زیبا کلام و امریکا و دوستان شما معتبر بوده؟
مهندس---زاهدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
با سلام
موضوعی که خواستم بیان کنم اینکه ،وقتی ما هم فارس را در خلیج فارس داخل پرانتز میگذاریم یعنی اینکه به نوعی مسئله را پذیرفته ایم که این موضوع در اینده تن به ذلت دادن است.دلیل نداردهرگونه ای که دشمنان ما بیان کنند ما نیز بیان کنیم.....
ناشناس
عزیزم اون یه نقل قول هست و دستکاری حرف مشکل استنادی بوجود میاره
ناشناس
پاسخ به عزیزم اون یه نقل قول هست...
شما اشتباه میکنید. این یک نقل است ولی به فارسی. و باید درست ترجمه شود. در زبان فارسی و در ایران فقط خلیج فارس درست است بدون پرانتز . مثال: به زنان آلمانی خلیج فارس را همیشه خلیج فارس مینویسند و احمیتی به تحریف عربها نمیدهند.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
پیشنهاد میکنم تا روشن شدن ماجرا و مقصر حادثه هیچ کشتی نفت کشی از خلیج فارس خارج نشه.
ناشناس
ممنون از دستور به جای شما :)))
مخاطب تابناک
باشه بهش میگم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
هیچ افسر اطلاعاتی نمیگه من افسر اطلاعاتی هستم .
مخاطب تابناک
نه کسی که بازنشست شده یا گذاشتنش کنار یا نگران جون مردم کشورشه که توی یک جنگ احمقانه کشته بشن
ناشناس
|
Luxembourg
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بله خیلی موثق بود. یک حساب توئیتری بدون نام و نشان (که قطعاً در کنترل حکومت ایران هم نیست) گفته امارات عامل حمله بوده و همه کاربران شما هم قبول کردند. یعنی تخمینتان از خوشباوری کاربرانتان در این سطح است؟
ناشناس
فقط اسناد نتانیاهو قابل قبوله و نه کس دیگه ای
مسعود
کار ایرانه ..خوبه؟؟راحت شدی..؟برو بخواب
ناشناس
آقای مسعود خوب چرا شما ناراحت میشی؟ مستند زمانی مستند هست که با اسناد و مدارک کافی همراه باشه. هر کسی می تونه یه حساب کاربری بی نام نشان درست کنه. اما بدون شک سرویس های اطلاعاتی هر کشوری به راحتی می تونن یک حساب کاربری جعلی همراه با صد ها هزار نفر فالوور. اما در خصوص امارات، راستش چند وقتیه اینا خیلی پر رو شدن، اون از داستان جاسوسی از کشورهای منطقه، اون از استخدام جاسوسان قدیمی امریکا و ... برای همین هم باید سرویس های اطلاعاتی ما دقت بیشتری در این خصوص داشته باشند.در هر صورت کار هر کسی بوده داره منطقه رو به سمتی می کشونه که خطرناک میشه. همین امروز ایران پهباد امریکا رو زد. این نشون می ده که تنش ها چقدر بالا رفته. خدا کنه امریکایی ها دچار حماقت نشن و عکس العملی نسبت به این موضوع نشون ندهند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
100 درصد کار براداران قاچاقچی
من خودم یادمه زمان جنگ هم موشک به کویت و عربستان می زدند تو اخبار میگفتند یک عدد موشک سرگردان! به فلان جا برخورد کرد!
ناشناس
ما در حال جنگ هستیم و در جنگ هر خدعه ای مجاز است. به دشمن نباید رحم کنیم.
خودش
فکرنمکنم ایرادی هم داشته باشه موشک سرگردانه چیکارش میشه کرد
ناشناس
واقعا نمیفهمم عقل مردم کجا رفته
خب اگر کار ایران بود میگفتن ما بودیم
مگه نمیخواستن جنگ بشه
خب اینطور که بهترر جنگ میشه
نه اینکه بزنن بگن ما نبودیم
خب این فایده اش چیه؟
نیروی خارجی بیشتری بیاد تو منطقه به نفع ماست؟
نا نا ش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
چشم قربان خارج نمی شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
مام خریم بااور کردیم.ههه
ناشناس
احسنت. خودتم قبول داری پس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
من حدسی ندارم که کار کیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
پس مستند که میگن یعنی این!
منم مستند میگم ، کار کار فضایی هاست :)
داداش خبر نداری مجبور نیستی که چیزی بنویسی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
بسیار جالب است که حادثه در نزدیکی سواحل ایران اتفاق افتاده است ولی وزارت خارجه فقط میگوید حادثه مشکوک، خوب اگر روز اول مشکوک بوده بعداز چند روز ایا پیگیری شده و گزارشی وجود دارد؟ اگر ما بوده ایم که سیاست رسمی کشور است خوب شجاعانه بگویید. اگر کار ایران نیست چرا اینقدر منفعل است و نمیتواند مقصر را پیدا کند و در مورد فیلم جداکردن مین از کشتی نفت کش هم هیچ توضیحی و تفسیری نیست. کلا سکوت است و یا بلاتکلیفی. خدا رحم کند اینجوری می خواهید در موقع خطر مردم را مطلع کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
فکر کنم کار کار خاوری باشد
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
سازمان منافقین در فضای محازی ایران به شدت فعاله..
گزارش خطا
تازه ها