۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱

برترین قدرت‌های نظامی جهان مشخص شدند

برترین قدرت‌های نظامی جهان مشخص شدند
پایگاه گلوبال فایر با بررسی ده‌ها شاخص، رتبه‌بندی جدیدی را از جایگاه کشور‌ها از نظر قدرت و توانمندی نظامی در سال ۲۰۲۰ ارائه کرد.
کد خبر: ۲۴۴۸۲
تعداد نظرات: ۲۴۱ نظر
پایگاه نظامی «گلوبال فایر پاور» فهرست قدرت‌های برتر نظامی دنیا در سال ۲۰۲۰ را براساس ۵۰ شاخص مختلف معرفی کرد، که براساس آن جمهوری اسلامی ایران بالاتر از رقبای منطقه‌ای خود از جمله عربستان قرار گرفت.

ایران در رتبه بندی پایگاه «گلوبال فایر پاور» با امتیاز ۰.۲۱۹۱ و صعود در این رتبه بندی، در جایگاه چهاردهم قرار گرفت.

در فهرست تازه منتشر شده از سوی پایگاه «گلوبال فایر پاور»، آمریکا کماکان در صدر این فهرست قرار دارد. روسیه و چین به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند.

بر اساس فهرست اعلام شده از سوی این پایگاه، هند و ژاپن در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند. کره جنوبی نیز با یک پله صعود به جایگاه ششم در این رتبه بندی دست یافت. کره شمالی، اما با سقوط ۷ پله‌ای به جایگاه بیست و پنجم در میان ۱۳۸ کشور دنیا تنزل کرد. فرانسه، انگلیس، مصر و برزیل نیز جایگاه‌های هفتم تا دهم را در این رتبه بندی کسب کردند.

این وب سایت متخصص در امور نظامی، توانمندی نظامی کشور‌ها را بر مبنای ۵۰ معیار مختلف از جمله شمار نیرو‌های ارتشی، تعداد تسلیحات نظامی و بودجه بخش دفاعی رتبه بندی می‌کند. بر اساس شاخص گلوبال فایر پاور، هر چه عدد قدرت نظامی به صفر نزدیک‌تر شود از توانمندی نظامی بیشتر آن کشور حکایت دارد.

در رتبه بندی قدرت نظامی کشورها، مسئله داشتن سلاح هسته‌ای برای تعیین جایگاه کشور‌ها لحاظ نشده است.

گلوبال پاور ۱۳۸ کشور توسعه‌یافته و در حال توسعه جهان را از نظر منابع، بودجه نظامی، معاملات تسلیحاتی، نهاد‌های نظامی و شمار نیرو‌های انسانی زیر نظر دارد و براساس ۵۰ شاخص به ارزیابی توان نظامی کشور‌های جهان می‌پردازد. معیار این ارزیابی‌ها گزارش‌های رسمی است.
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
نظرات مخاطبان
انتشار یافته: ۲۴۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
مسئولین ذوق کرده اند کهع قدرت نظامی ما بالا رفته است!!! قدرت واقعی هر ارتش تابع توان و قابلیت های جامعه ای است که ان ارتش را تدارک و تامین می کند، و شامل همه چیز، مانند وضع مالی و مادی، رویکردهای عقیدتی و آرمان ها، میهن پرستی، توان علمی و نیز درست کاری مسئولان آن جامعه می شود. واقعا کدامیک از اینها را در ارتش های خاور میانه می بینید؟ پیشتر هم فردی قریب بیست سال بیشتر ثروت کشور را صرف ارتشی کرد که دو سه روزه از پا در آمد، صقوطی که سبب تعجب خود متجاوزان، یعنی انگلیس و شوروی (همان دوست کنونی ما، یعنی روسیه) گردید.
ارین
قابل توجهت باشه که توانایی مسئولین ربطی به قدرت نیروی نظامی نداره، چون فرماندهان نظامیمونن که اون ارتش و نیرو رو کنترل می کنن و در شرایت جنگ،مسئولین باید دهنشون رو ببندن و طبق شرایط به وجود اومده عمل کنن
سید رسول زنگانلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
خوشبحال ما که بالاتر از رقبای منطقه‌ای خود از جمله عربستان قرار داریم!!!!!
ناشناس
حوثی ها ی یمن چندم هستند؟
طالبان افغانستان چندمه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
با اینهمه پروپاگان مصر و کره جنوبی از ما بالاتر هستند!!!!
کی قراره به مردم راست بگید و واقعیت را افشا کنید که در پس شعار زدگی کار اساسی انجام نشده
گنجی
ببین دوست عزیز، این مقایسه فقط برای ارتش هستش در حالی که در صورت وقوع جنگ ارتش و سپاه با هم وارد عمل میشن و باید قدرت فوق‌العاده موشکی و پهپادی و مخصوصا سایبری سپاه رو بهش اضافه کنیم. البته نیرو های نیابتی رو هم درنظر بگیرین،مثل حزب‌الله لبنان که به این سطح از قدرت رسیده که بتونه به تنهایی با ارتش اسرائیل بجنگه، و درنهایت هم نیروهای بسیج مردمی رو هم اضافه کنین که تعداد داوطلبان واسه نبرد مطمئنا بالای یک میلیون نفره.

این بررسی طبق مشخصات جنگ های کلاسیک هستش درحالی که ایران به سمت جنگ های مدرن و نابرابر رو آورده و و همون ساعت اول جنگ خسارت های بسیار زیادی به دشمن وارد می‌کنه که می‌تونه کل برنامه های دشمنو خراب کنه.

درنهایت هم میخوام اینو بگم که ارتش سایبری ایران جزو بهترین ارتش های سایبری دنیا هستش و درصورت وقوع جنگ می‌تونه کل سیستم برق و آبرسانی کشورهایی مثل عربستان و امارات رو مختل کنه و چون این کشور ها اصلی ترین متحد های آمریکا تو خاورمیانه به حساب میان اگه آسیبی به این کشورها زده بشه یعنی یه خود آمریکا آسیب وارد شده
شاهرخ
آقای گنجی در توهم بسر میبرد۰
امیر
در جواب آقای گنجی عرض شود : تا حدودی درست ولی بقول علما به شرطها و شروطها و من اهم شروط ، توانایی تشخیص خودی از دشمن است ، و اینکه آرزو رو بجای واقعیت به خورد خودمون ندیم چون آن صورت بد طوری دچار توهم میشویم
ناشناس
اونایی که میگن قدرت مالی مهمه قدرت اقتصادی بدون قدرت نظامی یه شوخیه چون امارات یه موشک بزن بهش هر چی سرمایه گذار فرار می کنن
ناشناس
شاهرخ هم در آمریکای نژاد پرست به سر میبرد
محمد
شاهرخ فکر کنم بچه لس‌آنجلس باشه.
علیرضا
اینا هم چرت و پرت است اینا فقط ارتش رو حساب کردن.
y
عزیزم ایران هیچ وقت قدرت نظامی خودش را اشکار نمیکند اگر بکند تحریم سنگین میشود تازه این قدرت ارتش ایرانه که 14 است با احتساب قدرت سپاه پاسداران ما 5 جهان هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
توان تظامی در میدان جنگ مشخص می شود نه روی کاغذ !!!
آرش
خخخخخخ
بهروز کیان
ایران تجربه جنگدفاع مقدس را دارد جنگ نابرابر با ۷۲ کشور قدرتمند. نه جنگ تئری روی کاغذ
کمال
تو از دسته افرادی هستی که میگه / من میییییییدونم حخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ایران بهترین است و خواهد بود با اینکه بدترین تحریم تاریخ به ایران اختصاص داره ولی با وجود این ما هرگز شکست نخوردیم و روز به روزم قوی تر میشیم
ناشناس
شما حتما اقا زاده این
beni
چرت میگی
محمد
ناشناس
مرگ بر آن کس که بگوید ایران قدرت ندارد
برید بزنید از ماتیس تا سلیمانی فیلم را نگاه کنید
ماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
ژاپن و کره جنوبی !!! چ خنده دار !!!
مهدی
شما از اون گروهی هستین که فکر میکنید ژاپن و کره و المان ارتش ندارن؟ چون تو کتابا خوندی زمان جنگ جهانی این کشورها حق داشتن ارتش نداشتن؟ نه اینطور نیست
بینام
کجاش خنده داره
۰۰۷
ژاپن آره ولی کره جنوبی همش هایپ و دروغه.
1
احسنت به ایرانی با غیرت
ناشناس
تو اگه وطن پرست باشی کشور خودتو همه بهترین میدونی و واقعا هم همینطور هستم وطن فروش خودتو
میکائیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
زمانی باید افتخار کنی که کشورت قدرتمند هست که مردم کشورت تو بهترین شرایط ممکن زندگی کنند نه تو سخت ترین شرایط.فکر کنم شماها اشتباهی برداشت می‌کنید
ناشناس
ارتش مصر بالاتر از ایران قرار داره اما مردمش ستم زده اند
ناشناس
این حرف تا حدودی درسته ولی اگه نیروی نظامی قوی نداشته باشیم امنیت از بین میره اون وقت اقتصاد که هیچ کل کشور و ناموس و فرهنگت نابود میشه
محمد
داداش الان خود چین داره مردمش رو له میکنه تا قدرتش بره بالا الان قدرت نظامی چین خیلی قویه ولی خیلی از مردم چین خونه که چه ارز کنم اتاقشون از دستشوییه خونیه ههمون کوچک تره یا خیلی از کشور های دیگه اونا که نمیان وضعیت درونیشون رو به ما بگن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
الان به یه سری برمیخوره که چرا حق ما رو خوردن. ما اول اول هستیم
ناشناس
زیادم هستن این متوهمین ببخشید متفکرین
محمد
اول که نه ولی خب آخر هم نیستیم تو بین این همه کشور رده چهاردهم خیلی خوبه
محمد
داداش جنگمون دقیقا با همین کشورهای زیر ۱۰ هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
فقط نظامی گری اصلا آخر و عاقبت نداره.بخصوص برای ما،آخرش مثل کره شمالی میشیم.باید دشمنان داخلی رو که همان خیانت و بی لیاقتی هست چاره کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
رتبه اول مال اون کشوریه که عین الاسد رو زد... و اون نفر اول کذایی جرئت عکس العمل نداشت
شاهرخ
من هم دیشب بیست تا ترقه زدم به دیوار همسایه البته قبلش بهش گفتم ، گفت ایراد نداره چون میخوام دیوار را گچ کشی کنم۰
حسین
جواب دندان شکن به بیگانه پرستان
حجت
جناب شاهرخ حان، تو که بدتر آمریکارو قهوه ای کردی
ببین آمریکا به چه وضعی افتاده که اجازه داده پایگاهشو بزنن و مسخره خاص و عامش کنند.
ناشناس
شاهرخ باز هم از آلبانی کامنت گذاشتی ولی پرچم آمریکای نژادپرست رو داری
ناشناس
ایول به غرورت
IR
شاهرخ جان ..اینجا که ازادی ..هرچی بخوای میگی ..ولی سعی کن تو خیابون ..در بین مردم ..تو اجتماع ... به این راحتی وطن فروشی نکنی ...باشه ؟؟ممکن تبعات سنگینی برات داشته باشه ...شخصا که خیلی دلم میخواد ادم هایی مثل تو رو تو خیابون ببینم
عباس یابن الحیدر
جناب شاهرخ خان واقعا خودت اعتقاد داری به حرفات؟ یعنی اگر ایرانی باشی و تراژدی عین الاسد رو قبول نداشته باشی یه کم باید در واش برینینگ دور و بریات شک کنی
ناشناس
دیوار همسایه اخه شتر امریکا میلیارد ها دلار سر اون پایگاه خرج کرد ما یه شبه ترکوندیمش واقعا ادم داعش و اسراعیل رو میتونه دفع کنه ولی خاعن های مثل شما رو نه
علیرضا اسکندری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
بازم اگه آمریکا ۱ باشه از ایران میترسه بخاطر همین حمله نمیکنه
دنی
ابراهیم
نمیترسه فقط میتونه ایران رو ساف کنه چون نمیخواد خرج اضافی کنه چه سودی براش داره ایران رو بزنه امریکا تا براش سودی نداشته باشه هیچ کاری نمیکنه
ناشناس
آمریکا غلط اضافی بکنه پایگاهشو آسفالت میکنیم مثل عین السد
و کور بشه هرکی نتونه ببینه
جمیل
باسلام
به قول کردها که می گن ( با حیا از حیای خودش می ترسه ، بی حیا می گه از من می ترسه )
در واقع اگر آمریکا با ایران نمی جنگه دلیل داره :
1- هزینه برداره ، بیشتر از آنچه که ما فکر می کنیم.
2- نظم جهانی به هم می ریزه.
3- جنگ دلیل می خواهد.
4- راههای بهتری از جنگ وجود داره مثل تحریم.
در پایان دعا کنید که هیچوقت چنین جنگی رخ ندهد چون فقط مردم ایران از بین می روند و لاغیر
محمد
آمریکا وجودشو نداره که بخواد همچین غلطی بکنه.
محمد
داداش امریکا اگه وجودشو داشت اگه کوچک ترین فرصتی داشت یک ثانیه صبر نمیکرد بعدا دفاع مقدس که تقریبا همه ابر قدرت ها که شاهشون امریکا بود نتونست مارو نابود کنه و پیروز شدیم اونم وقتی سیم خاردار نداشتیم الان که خیلی قدرتمند هستیم و اینلاسد رو به راحتی زدیم ترکوندیم حالا جرات نداره کاری کنه بجنگه من جنگ رو دوست ندارم ولی اگه مجبور بشیم باید بجنگیم
ناشناس
جمیل اولا اگه امریکا میخاست به ما حمله کنه یک ثانیه هم صبر نمیکرد زمان شاه میدونی امریکا چقدر ازما سود کرد بعدا امریکا کوچک ترین مشکلی با این موضوع نداره سوما مگه سر دفاع مقدس بحونه ای بود
افشقن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ایران پس ۳۰ به بالاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ایکاش همه این کشورای قدرتمندففط به صلح فکرکنندالبته من امیدوارم
حسین
واقعا مرحبا بر شما
محمد
واقعا حرف حق رو زدی ولی صلح در زمان ما تا وقطی حرزه های مثل امریکا و انگلیس و اسراعیل هستند غیر ممکنه
ناشناس
واقعا درود بر شرفت ولی تا صلح تو این زمان با وجود مفت خور هایی مثل اسراعیل و امریکا غیر ممکنه مگه با امدن اقا امام زمان
ناشناس
|
France
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ایران کجای جدول؟
بصير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
تعیین رتیه درجه بندیقدرتهای نظامی این موسسه از لحاض تسلیحاتی وبودجه آن برای ایران بیشتر فقط ارتش ایران در نظر گرفته شده بدون در نظر گرفتن قدرت سپاه وبسیج وتاکتیهای انها در جنگهای نامتقارن صورت گرفته اگر این جنبه لحاض میشود قطعا ایران شاید در رتبه ششوم یا هفتم جهان میبود.
ناشناس
درسته
صلاح احمدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
خاک تو سرتون با این دیدگاهتون واسه همینه میگن همه جای دنیا احمق پیدا میشه شرط مردمه سوییس دانمارک فنلاند نروژ اینا کشورهای قدرتمند دنیا هستن چون مردمشون خوشحالترینو بهترین مردمان دنیارو داره با این دنیای لعنتی اومدم که زندگی کنم نه این که بجنگم
رضا خان
ای ول
ممدوف
همینجوری تو تفکر فانتزیت بمون
ناشناس
خاک تو سر عیاش خودت،آخه بچه قرتی تو برو قرتو بده،نظر چرا میدی
ناشناس
آخی چه رویایی
ر
اولا که خاک بر سر خودت
دوما احمق ايران جايگاه و موقعیت استراتژیک اش با بقیه کشورها متفاوت است
اگه کشورهای مختلف جهان مخصوصا همین حوضه خلیج فارس احساس کنن ما کمی ضعیف هستیم آنوقت خاک بر سر میشوی و الان داشتی عربی بلغور می‌کردی وصدام و شیوخ خلیج همیشه فارس را دایی صدا میزدی
پس درود بر شرف و غيرت ارتش
پس درود بر شرف و غیرت سپاه
پس درود بر شرف و غیرت بسیج
ناشناس
فقط به شکم و رفا ه هستند
ناشناس
آمار خودکشی برای شادی مهم نیست آیا ؟؟؟؟
حجت
جاهایی که گفتی نصف سال برفو یحه. می خوان بهش حمله کنند ؟ مگه خر مغزشو نو گاز زده؟
ناشناس
من با نظر آقای (ر) کاملا موافقم اگه ما کمی از لحاظ قدرت نظامی کم باشیم اونوقت که همه کشورهای عربی ما رو بیچاره می‌کنن
محمد
واقا که وضعیت اقتصادی ما خرابه ولی همه این ابر قدرتا همینن الان امریکا تقریبا نصف مردموشون فقیرن اونا نمیان بدبختیا و مشکلاتشون رو بگن (البته ما این اشتباهو داریم میکنیم) الان ژاپن بالاترین امار خودکوشی رو داره بعدا شماها که وضعیت ایران گله میکنید وقتی ما ها داشتیم میزدیم تو کلمون که این مسعولین رو انتخاب نکنین شا ها گفتید برو بابا و به حرف BBC گوش کردید این میشه دیگه تقصیر خودتونه
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
اصل مطلب رو ناشیانه پیچوندی بلد نیستی مجبورند کردن بنویسی
لنا
عزیزم دورتادور کدوم کشور پایگاه های نظامی آمریکاست، ایران یا کشورهایی که گفتی
ناشناس
حرف لنا درسته
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
از نظر تصلیحات شاید ولی از نظر انسانی به نظرمن ایران در راس شجاعترین سربازهای جهان قراردارد
ناشناس
شما فکر نکن جوونای این دوره مثل جوونای دهه ۵۰ و ۶۰ هستن و به دلت صابون نزن اینا برن رو مین بخوابن و یا برن زیر تانک یا با یه کلاش جلو تیپ زرهی وایسن
ابراهیم
یه جایی خوندم حالا نمیدونم راست بود یا دروغ ولی میگفت ایران رتبه اول رو توی اعزام نیرو داره البته از نظر اون 8 سال جنگ که تموم با غیرت ها و دلاورا رفتن و توی تموم فیلم ها اعذامی هارو فقط بسیجی های ترسو نشون دادن
ناشناس
اره یکیشم تویی
میلاد
کسی گفته آقا من یه جوون هفده سالم انقلاب و شاه رو هم الزاما ندیدم ولی حآضرم برم با هرکی بجنگم در را خدا ،خودم مالم زندگیم خانوادم
ناشناس
وقتی رو ناموس مردم وطنت غیرت نداری همینه دیگه. اونایی رو که دیدی رفتن رو مین خوابیدن بخاطر این بود که تو الآن راحت بتونی زندگی بکنی.
ناشناس
بعضی از دوستان فکر کنم عقل تو سرشون نیست اگه امریکا تو منطقه پایگاه نظامی داره برای حفظ امنیت کشور های عربی و اسراییله نه بره حمله به ایران اگه جرعت داشت تو چهل سال اخیر حمله می کرد
محمد
الان جوونا مثل اونموقع نیستن ولی همون جوون ها ی الان میرن برای امام حسین سینه بزنن بعدا الان ما نیروهای نظاممون خیلی بیشتر از اونموقعه ولی بازم کسای هستن بخان برای ناموس خاک کشورمون بحنگن
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ایکاش اینهمه بودجه ها و هزینه های هنگفت که صرف جنگ افزار میشه برای صلح جهانی و محیط زیست خرج بشه ایکاش ...
ناشناس
ای کاش کاشتیم کاش نشد
ابراهیم
خرج درمان بیماری ها ادمای بی خانمان جوون های بی پول که هر کاری کردن ولی نتونستن پیشرفت کنن البته این در خصوص ایرانه که کسی تلاش کنه و به جایی نرسه
ممدوف
تو هم فانتزیت بچر
ناشناس
درسته
ناشناس
ای کاش ولی امریکا و صهیونیست نمیخواد اینا میخواهند بر تمام منابع دنیا حاکم بشن به خاطر همین با ایران، روسیه، چین، ونزوئلا، سوریه و... مشکل دارن حتی با واحد پول اروپا یورو...
زمانی به این آرزوی های قشنگ میشه رسید که مردم امام زمانشون رو بخوان
حجت
از توهمات حاج آقا خاطره بیا بیرون. دنیای امروز دنیای توحش محضه. قوی نباشی خوردنت
ناشناس
من کاملا با نظر اون کسی که گفت امام زمان بیاد موافقم تا امام زمان رو نخوایم اوضاع همینه
محمد
تا امام زمان نیاد صلح جهانی فقط یک خوابه
سرباز رهبر
اونی که میگه جوانهای الان مثل دهه ۵۰ نیستن خودتو دیدی پشمک همه مثل تو نیستن پس این همه مدافع حرم که زن و بچه و مالشون رو گذاشتن رفتن اینها رو نمیبینی.و اونی هم که گفت خاک بر سرتون ،خاک بر سر توی وطن فروش که انقد خودتو حقیر میکنی بدبخت.این مملکت صاحب داره هیچ کشوری جرات نداره مقابل ایران وایسه چون ما امام زمان عج رو داریم.اللهم عجل لولیک الفرج
Alireza
|
Germany
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
از نظر ارزش پول ملی و رفاه مردم تو دنیا آخریم .
ناشناس
الان آمریکایی ها و فرانسوی برای چی ریختند توی خیابان به خاطر رفاهه
محمد
ما وضع پولم خوب نیست ولی اون دلار یورو و..... که بریا ما خیلی شاخه برای مردم خودشون هم خیلی خوبه اونا نمیان واقعیت کشورشون رو نشون بدن که چه خبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
قدرت مطلق خداست که اراده می کند ظرف چند ثانیه دنیا از این رو به آن رو شود ولی ببینید چه ارتش قدرتمندی دارد که هرگز با آفریده خود جنگ نکرد بلکه نعمتهایش را به بندگانش ارزانی داشت تا در صلح و آرامش و صمیمیت زندگی کنند ولی انسانها ناشکری کردند و به جان هم افتادند
ناشناس
آفرین احسنت بر شما
دنی
ما که اراده ای ندیدیم ازش
ناشناس
ایول
محمد
دادش خدا اراده نکرد ؟ زمان دفاع مقدس اگه خدا اراده های زیادی کرد ولی خدا نیگه شما بخور بخواب من خودم هم کار میکنم اراده اینیکه امریکا چند تلیارد دلار در منطقه خرج کرده منطقه ولی دست ماست
محمد امین
فازت چیه داداش ؟ کل دلارای دنیارو هم جمع کنی اون عدد مد نظر تو نمیشه (اون عدد بزرگ که بش میگی تلیارد!)
بعد نکته دوم اینکه تلیارد رو از کجات در آوردی ؟
یک ، ده ، صد ، هزار ، میلیون، میلیارد ، بیلیون، تريليون، کوآدریلیون ، کوینتیلیون
حمید پارسامنش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
با سلام و احترام ودر کمال ادب تذکر نکته ای لازم است برخی دوستان محترم اظهاراتی ذیل این خبر کردند که توجه به اصل و ماهیت ان صرف نظر از اینکه خبر چی هست و بد است و یا خوب است حکایت از روحیات و متاسفانه قضاوت های سطحی ما ایرانیان دارد و. شاید یکی از دلایل بدبختی ها ما باشه.... بدون توجه به جمله اول خبر که این خبر را چه کسی و بر مبنا چه اطلاعات و. مراجع و. شاخص هایی داده یکی سایت میتوبد و. یکی انرا دروغ حاکمبت دانسته و. دیگری میگوید. نه ان یکی کشور بالاتر است و دیگری.... دوستان چرا این همه بی توجه؟ اقا یک مرکز اطلاع رسانی امده با 50 شاخص یعنی 50 روش اندازه گیری بر اساس حفایق قابل اندازه گیری و اثبات و محاسبات مشخص و شفاف خواه غلط خواه درست.... یک طبقه بندی ارایه داده و. بر خلاف ما خودش را مرکز عالم و علامه ندانسته شما مگر این 50 شاخص میشناسید که..... شما که نمیدانید این. مترها چیست از کجا انرا غلط یا درست ان را تشخیص دادید؟ دوست محترم چرا با سایت حمله میکنید نقش سایت کجاست؟، کجا پروپاگاند را یکی از 50 شاخص معرفی کرده؟ نقش حاکمیت ما در این طبقه بندی کجاست؟ منطقی باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
قدرت هر نظام به رضايت مردمشه كه اين مقوله تو ايران صفره . اگه اتفاقي بيوفته همه حاضرن اين كشور ويران بشه
ممدوف
جمع نبندید.
ناشناس
تف به قبر ذاتت بی شرف! همه حاضرن ایران ویران بشه؟! ملعون. آخه چرا جمع می بندی؟
ناشناس
حرف بیخود نزن هیشکی نمیخواد مملکت ویران شه.
البته غیر امثال تو که مشخصه نظرت راجب نظام و گرایش سیاسیت چیه
ناشناس
چرت نگو توی بی دین و وطن فروش این طوری هستی شما ها همون از نسل افرادی هستین که با قرارداد های ترکمنچای و گلستان و لایحه کاپیتولاسیون کشور را در قرن های گذشته به فلاکت کشانده اید
حجت
آشغالای تیرانا جزو مردم ایران به حساب نمیان
محمد
چرا همه رو جمع میبندی.اگه کشور دیگه ای بخواد همچین ضر اضافه ای بزنه که حمله کنه به ایران خیلی پای کشورشون وای میاستن. درسته ما مشکلاتی رو داریم ولی مطمئن باش با ویران شدن ایران، آمریکا نمیاد برای افرادی مثل تو امکانات بذاره، آمریکا میاد تموم منابع کشور رو برای خودش بر میداره بعدشم دیگه براش مهم نیست که سر آدمایی مثل تو چی میاد. الانم دلیل این همه دشمنی اینه که ما از اون کشورهایی نیستیم که اسممون کشور اسلامیه ولي با کشور تروریستی مثل آمریکا دوست بشیم و جلوش خم و راست شیم. مثل عربستان.
محمد
تو البانی خوش میگزره منافق تو اونجا حمله کنن تو دفاع نکن الان یه اتفاق بیفته مردم ایران از کشورشون دفاع میکنن البته قیر از امثال تو که کشورشون رو به پول فروختن جمع نبدند همه مثل تو اشغال نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
هورا!!!! هورا!!!!!! هورا!!!!! هورا!!!!!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
من دیروز نظر دادم ولی منتشر نشد چرا
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ازنظرسالم بودن اقتصاد ارزش پول ملی ورشداقتصادی ورشدفرهنگی واجتماعی ایران رتبه ی اول تودنیاست
mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
عزیزان دعا کنید اقتصاد ما جز چهارده تای اول باشه نه قدرت نظامی . هند و پاکستان بمب هسته ای دارند ولی اقتصاد مریضی دارن . کره شمالی همین طور. ولی سوئیس و نروژ و دانمارک و . . . نه ارتش دارن ولی امنیت دارن و اقتصاد پویا . خدایا هرکی جلوی پیشرفت این مملکت رو میگیره بکش ببر بهشت تا ما دنیامون رو بهشت کنیم
ا م
باید اشاره کنم که در لیست کشورهایی که حمله به انها غیر ممکن است، سوییس رتبه اول را دارد.
ناشناس
شما خودت سوئیس زندگی میکردی که میگی ارتش نداره؟!
محمد
تا وقتی کسانی مسعولن که یادشون رفته اینجا جمهوری اسلامی ایرانه اقتصاد همینجوره
روحش شاد
|
France
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ترکیه و اسرائیل و پاکستان جزو منطقه ما محسوب نمیشدن؟؟
ناشناس
اسرائیل که اصلا آدم حساب نمیشه
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
یه سوال ژاپن اصلا بعد جنگ جهانی دوم ارتش نداره؟
سید حسن حسینی
بله مثلا نیروی نظامی ندارد
ولی بودجه نظامی دارد که بیشترش رو به آمریکا باج می‌دهد تا مثلا ازش حمایت کنه با پایگاه‌هایی که تو ژاپن دارن
ناشناس
پس بودجه نظامی اش را به کی می ده؟؟ حتما آمریکا
ناشناس
سید ژاپن رو آمریکا ساخت. مثلا ازش حماین کنه؟ پس فکر می کنی داره چیکار می کنه؟
امیرحیسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
هر وقط که مردم در وضع خوبی باشند وخوب زندگی کنند اون وقط ایران بر ترین قدرت جهان است
ناشناس
أن شاء الله با ظهور امام زمان اوضاع خوب میشه فقط دعا کنید
محمد
داداش مسعول مردمیمون اقتصاد ایران رو نابود کرده و مردم بدبخت ولی نظامیمون عالی هست مشکل مسعولینمونه بعدا الان تو امریکا مردم خوش بخت نیستن یا باید پول دار باشی یا هیچی نباشی
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
کاش از نظر اقتصادی چهاردهم دنیا بودیم. کاش پولمون چهاردهم بود. کاش...
beni
پولمون چهاردهم بودیم چی میگی ما تو پول خیلی اولیم ولی خرج نمیکنیم ایران همینجوریه که وضعش خرابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
این کشورها فقط یک ارتشو دارن اما اگه قرار باشه قدرت سپاه رودرنظربگیرند مطمئناجز۵کشوردنیاییم
erfan
فقط ایران نیس که اینارو داره اکثر کشورا دارن چون ارتش هر کشور محوریت اوله واس همین ارتشو تو رتبه بندی ها میزارن
ناشناس
کاملا درسته
محمد امین
این رو یه دانش آموز نشسته حساب کنه که نخواد سپاه و ... غیره توش قرار بده یا یادش بده ، این آمار توسط مرکز آمار جهانی منتشر میشه که توش بیش از صد تا مولفه قرار داره
تعداد کل نیروهای وظیفه ...
نیروهای ذخیره ...
مردمی...
و ...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
همه این افتخارات و مرهون رهبری هستیم
ناشناس
خدا حفظشون کنه
ناشناس
واقعا خدا حفظش کنه. قابل توجه اونایی که میگن دلیل این همه مشکل اقتصادی رهبر است، اولن که مسئوليت معیشت مردم با دولته و رئیس جمهوره وقتی یه آدمی میاد میگه من آزادی براتون میارم من با آمریکا مذاکره می کنم وبرجام و... از این حرفای الکی و یه عده هم که همشون قابل احترام میرن بهش رای میدن همینه دیگه،چقدر رهبر بهش گفت بابا با این آمریکا مذاکره کردن فایده نداره کی گوش کرد...
چطور تو حوزه نظامی که دست خود رهبر با این همه تحریم و فشار رده چهاردهم جهانی اما تو اقتصاد..
ناشناس
|
Sweden
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
اینها سپاه را حساب نکردن. والا رتبه ایران جز چهار تای اول است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
کره جنوبی تمام تجهیزاتش رو از آمریکا میخره و بومی نیستند
ا م
خبر نداری که جنگنده ساخت کره و تانکش جزو گرونتریناست برادر
ناشناس
جومونگ رو فراموش نکن
ناشناس
دوست عزیز علاوه بر جومونگ تسو را هم حساب کن
محمد امین
اساس این حرف شما از کجاست؟
منبع تون چیه ؟؟
شما میدونید کره جنوبی چه جنگ افزار های پیشرفته ای داره؟
جنگنده های پیشرفته fa50 ساخت کره جنوبی که به بیش از ۱۸ کشور دنیا از جمله بریتانیا صادر میشن ...
هلیکوپتر های نظامی kamov ka 32A4s
تانک های نظامی KAAV7A1
ناو هواپیمابر Dokdo
زیر دریای های Dosan Ahn Changho class ، Sohn Wonyil class و Chang Bogo class
ناوشکن Chungmugong Yi Sunshin class
هاور کرافت آبی خاکی Solgae (LSF 631) class

فقط میخواستی همینجوری ایرانو قوی تر نشون بدی ؟!
اف پنج و کردن صاعقه و پنج تا ازش تولید کردن و گزاشتن تو نمایشگاه ، به گفته خودشون از f35 بهتره !
ولی همین دوروز پیش داشتن التماس روسا رو میکردن که بشون سوخو ۳۰ بدن که تازه در ردیف f15 قرار میگیره
به نظرت چرا تمام مدلای ایرانی که داخل تولید میکنه به تولید انبوه نمیرسه و فقط تو نمایشگاه گزاشته میشه ؟ و بعدش از خارج خریداری میشه ؟
چون فقط برای نمایشگاه تولید میشه !
لطفا نظرمو پخش کنین
علی ت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
سلام.مردم ایران تا آخرین قطره ی خون پای کشورشون می ایستند. اینهایی که میگن گرونی هست و مردم سختی میکشن درسته ولی اینکه در سخترین شرایط زندگی دست از دفاع از کشور و دینشان برنمیدارن.
بعضی افراد طوری حرف میزنن وانتقاد میکنن که انگار تو همه ی کشورهای خارجی زندگی میکنن و از اونجا خبر دارن که همه چی گل و بلبل هست. ایران با همه ی این بحرانها بهترین کشور دنیاست
ناشناس
موافقم
ناشناس
بله برای دو سری ایران بهترین کشور دنیاست.یکی آقازاده ها و عمله و اکله.یکی هم دلالان ماای و فکری.
وگرنه در کشوری که کارگر با ماهی ۶۰دلار درآمد ماهیانه،فقیرترین کارگر دنیاست و بیکاری بالاترین نرخ در دنیا را دارد و پولی که بی ارزش ترین پول دنیاست عجیب است سر در زیر برف بردن.
ناشناس
تا توهستی خیالم راحته
ناشناس
کاملا درسته. بعضی ها فکر می کنن تو کشور های خارجی همه چی درسته و مردم همه بنز سوارن. تا امام زمان نیاد هیچ کجای دنیا جای خوبی نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
کشوری قدرتمنده که مردمش با این همه ثروتی که ایران دارد مردم قیور وباغیرتش با بی لیاقتی بعضی از مسولین که هر دفعه گند یکیشون در میاد که مایع تیلیه توپی زده به جیبو فلنگو بسته خدا به داد مردم برسه ما برای انقلاب خون دادیم جون دادیم وتا اخرین قطره خونمون ازش دفاع میکنیم باید در انتخاب مسولین دقت بشه دزد و بی وجدانو نزارن مسول
ناشناس
البته این دقت در انتخاب مسولین نیازمند قوانینی هم هست یک نمونه بارزش تصویب قانون شفافیت هست که تمام دارایی های مسولین، رای هایی که در پست های خودشون میدن، چه کارهایی رو انجام میدن و... برای مردم تو سایت خاصی قابل دسترسی بشود تا مردم بدانند کی چی کار میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
ژاپن و کره جنوبی در حال اشغال و مصر در ۶ روز طومارش توسط اسراییل خبیث پیچیده شده ؟!! فکر کنم تحلیلشون رو از پایین راست روده کرده ؟!!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
باسلام ،درمعرفی قوای نظامی وغیره غلونکنیم،واقعیت این است که قدرت نظامی ج اسلامی خیلی پیشرفت کرده وقدرت بازدارندگی پیداکرده ولی درحوزه فرهنگی واقتصادی خصوصااجرای عدالت اجتماعی باضعف های بزرگی مواجه هستیم..!!!!
ناشناس
درسته
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
فقط پشتوانه مردمی داشته باشند یعنی هر حکومتی که مردم پشت ارتش باشند اون کشور قدرت نظامیش اوله مثل ایران که تو جنگ عراق اینو ثابت کرد پس چرت و پرت نگید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
فقط پشتوانه مردمی داشته باشند یعنی هر حکومتی که مردم پشت ارتش باشند اون کشور قدرت نظامیش اوله مثل ایران که تو جنگ عراق اینو ثابت کرد پس چرت و پرت نگید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
فقط پشتوانه مردمی داشته باشند یعنی هر حکومتی که مردم پشت ارتش باشند اون کشور قدرت نظامیش اوله مثل ایران که تو جنگ عراق اینو ثابت کرد پس چرت و پرت نگید
اکبر قصاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
یعنی ببین چقد بدبخت شدیم که مصر ازمون جلو زده خاک بر سرمون
ررررر
برات متاسفم
محمد امین
درسته
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
البته اینجا فقط تواناییهای ارتش حساب شده سپاه پاسداران حساب نشده که درکنار هم قدرت ایران خیلی بالاتراز این جایگاه میشه
ناشناس
بله
Xxx
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
افرین.ما همه جوره پرچممون بالاس.فقط کاش تو اروپا یعنی بدترین قاره دنیا ب دنیا می امدیم
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
یه روز چرت نگین نمیشه
beni
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
فکر میکنین ما در جایگاه خوبی هستیم اصلا نیستیم ولی میتونیم به احتمال 100٪ اول باشیم از بس که به فکر پول هستیم تجهیزات نظامی نمیخریم ایران پول داره خرج نمیکنه ما میتونیم راحت به جایگاه اول برسیم
محمد امین
میدونی چرا پول خرج نمی‌کنیم؟ چون پولی برای خرج کردن نداریم !!! بودجه نظامی آمریکا ۱۳۰ برابر ایرانه !!!
بودجه نظامی آمریکا از جمع دهسال تولید ناخالص داخلی بیشتره !
بودجه نظامی کوچیک ترین ایالت آمریکا از ایران بیشتره !
اگر پلیس آمریکا یه ارتش مجزا بود میشد چهارمین قدرت دنیا!
اگر کالیفرنیا یه کشور مستقل بود ، تولید ناخالص داخلی میشد پنجمین کشور دنیا !
آمریکا ) چین ) هند) کالیفرنیا !
در کل این چهل سال سیزده تا جنگنده ساختیم....
اگرتجهیزات قبل از انقلاب نبود ، قدرت نظامی ج اسلامی میشد ۴۹ دنیا!
تازه اکثر دستاورد ها با تغیر بر روی نمونه های قبل از انقلابش ساخته شده!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
یک نکته ای رو به تمام شما هایی که قصه اقتصاد مردم رو میخوردی میگم:
شماها آدم هایی هستید دنیا گرا و اگر هم که هرچقدر به درون هلیوم مبارکتان بریزند باز هم کم است مهم این است که به تو کسی نتواند زور بگویید.و دیگری اینکه من یک دهه هشتادی هستم و این را میگویم که هشتاد درصد کردم ایران انسان های شریفی هستند و جان برکف و پیرو رهبر بزرگوارشان و تمامی آنها جانشان را فدا میکنند برای کشور در صورت نیاز.
این رو هم بگم اگر شما ها این حرف هارو نزنید که نمی گویند کشور ایران دشمن داره ایران امروز با ایران 41 سال قبل فرق داره دیدن نمیتوانند نظامی حریف بشوند دارند فرهنگی ایرانی هارا گمراه میکنند.
باشد به موقع اش که ببینیم چه کسی شکست میخوره ما ایرانی های واقعی پیرو رهبر مظلوم مان هستیم و مشتاق شهادت.دشمنان فکر نکنند که ما نسل جدید خام آنها شدیم و با آنها هم صدا میشویم آنها باید بروند به دنبال کاسه لیسی خود تا یک وقت حقوق شان عقب نیافتد.
پایان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
انسانها برای زندگی خلق شده اند نه برای جنگ کردن و کشته شدن اینقدر بر طبل توخالی جنگ نکوبید
پژی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
نظرات دوستان رو خوندم و با توجه به رای مثبت و منفی دوستان خیلی خوشحالم که نسل کنونی ما به درجه فکری رسیدن که بدور از احساسات و هرگونه شستشوی مغزی و .... خودشون راه درست رو تشخیص میدن و رای میدن.و این مایه امیدواری جهت اینده ایرانه.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
هیچ‌شکی‌در‌اقتدار‌وقدرت‌نظامی‌کشورمون‌وجود‌نداره‌ای‌کاش‌اقتصاد‌کشور‌هم‌مثل‌قدرت‌نظا‌می‌پیشرفت‌داشته‌باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
گاو هم زورش زیاده ولی کجاست؟ کشتارگاه!
در سر عقل باید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
قدرت نظامی ک مردمش دارن از گشنگی میمیرن خوشحالی نداره ک
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
هدف بزرگ ماازبین بردن اسرائیل به زودی زودتوان قدرت نظامی مارودشمنان خواهنددیدهمان طورکه یکی ازپایگاهای دشمن روتوعراق زدیم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
ما پیشتر از اینم توان نظامیمون رو تو زدن اهداف خودی به رخ جهانیان کشیده بودیم بدون شک تو زدن اهداف خودی و زدن موشک به در و دیوار ما رتبه اول قدرتهای نظامی جهان هستیم دشمن به ما پخ کنه ما خودمون خودمونو می ترکونیم
عارف عارفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
امپراطوری ژاپن داره پله به پله از لحاظ قدرت نظامی میاد اول جدول . چند سال پیش یازدهم بود مطمئن باشید سامورایی ها برای چند سال آینده در نهایت دوم جدول قرار میگیرن . یکی از ژنرال های ژاپنی توی جنگ جهانی دوم در دفتر خاطراتش نوشته بود یکصد سال دیگر کشور من دوباره بر بام قدرت می ایستد و این بار تا یک میلیون سال دیگر هیچ ارتشی در دنیا توان شکست دادنش را نخواهد داشت
محمد امین
امپراطوری ژاپن ؟ وات ؟

امپراطوری پس از شکست تو جنگ به پایان رسید !
الان امپراطور در ژاپن صرفا نمادینه و هیچ اختیاری نداره ...
تمام اختیارات نظام ژاپن توسط نخست وزیر اون انجام میشه که اون هم توسط مردم انتخاب میشه
یکم مطالعه کنید بعد بیاید کامنت بزارید
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
اگه آمریکا اوله و سیزده کشور جلو تر ازما ؟پس چرا هیچکودوم نمیتونن هیچ غلطی بکنن ؟ها؟آمریکا اگه اوله پس چطور پهپادی که برای بیست سال آینده برنامه ریزی شده بود ما الان زدیم؟تنها قدرت نظامی جهان فقط خداست قادر مطلق،و کمک میکنه هر کی رو که در روی زمین به دین او کمک میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
توان نظامی به یک چیز مهم بستگی دارد رضایت و همکاری مردمی.متاسفانه عملکردها همه چیز را شعار زده کرده است.اتکا به نیروی خارجی قطعا بی فایده است و ایجاد دو دستگی تنها موجب جلوگیری از قدرت طلبی داخلی دارد و نه دفاع هماهنگ در برابر نیروی خارجی.
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
خوب خوشحال باشیم الان.. چرا خود فریبی و خود شاخ پنداری رو دوست داریم.
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
زنده باد ایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
سلام شما که بالا نظر دادید نظر همه عزیزان محترم فقط یک سوال دارم به نظرتون یک کشوری که چهل سال انقلاب شده وجون گرفته واز صفر وبا کمترین سلاح ومهمات در زمان جنگ خیلی جاها دستش خالی بود بتونه جز ۱۴ کشور اول بشه و بتونه با خیلی از کشورها که بیش از صدسال هست دارند روی مدرنترین تجهیزات کار کرده اند بتونه قابل مقایسه بشه به نظرتون این قابل دفاع وافتخار نیست

۲=اینکه به قول دوستان طبق نظر سنجی اینا فقط دارند صحبت از ارتش که نیروی بین المللی هستش و تجهیزاتش صحبت میکنه هیچ صحبتی از سپاه نکردند درحالی که سپاه هم در کنار ارتش نیروی دست وپا بسته ای نیستش ودارای قدرت فوق العاده هستش اگر غیر این بود خب عزیز سپاه را تحریم نمیکرد اگر سپاه قدرت نداشت اصلا نباید حسابش میکرد نه اینکه نتونه کاری بکنه و فقط تحریمش کنه

۳=اون عزیزی هم میگه هلند و دانمارک و...مردمش خوشحالند حرفت کاملا درست ملتی که مردمش خوشحال باشند اون کشور قدرتمنده ولی عزیز این کشور به هر دلیلی که باشه هزار ویک دشمن داره اخه ی کشور کو چیکی مثل بعضی از کشورهای اروپایی وغیره وقتی از حق مظلومی در دنیا دفاع نمیکنند واصلا کاری به هیچ کی ندارند براشون فرق نداره ی عده دارند بچه های بی گناه وبی دفاع وکشور ضعیف را دارند نابود میکنند وخیلی از این مسایل خب طبیعتا هیچ دشمنی نخواهد داشت اگه دشمن داشته باشه باید تعجب کرد لذا نه تحریمند نه کسی باهاشون کار داره البته همه اینطور نیستند ولی غالبش اینطوریند

واینکه ایران از لحاظ نظامی هر روز پیشرفت میکنه وبومی سازی میکنه این برای یک کشور مایه افتخار هستش وباید یک کشور از لحاظ نظامی باید قوی تا امنیت وقدرت وحتی از لحاظ اقتصادی بتونه در موقعیت ایده ال قرار بگیره

اگر هم ما از لحاظ اقتصادی ضعیف هستیم وبه قول دوستمون کشور شادی نیستیم این به خاطر مدیران ضعیف و نا لایقی که تفکر لیبرال دموکراسی دارند ما را به این وضع رسوندند وگرنه اگر اقتصاد پابه پای قدرت نظامی جلو میومد الان خیلی از حرفها را نمیزدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
ما عالی هستیم هرکه میخواد بسوزه
بسوزه
erfan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۲
ایران بهترین کشور دنیاس همه کشورا این مشکلاتو دارن
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
این امارها دروغه . اولی و چهارمی تا برسه به سیزدهمی از پس رتبه 25 جدول بر نمیان
sajad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
این سوسول بازی ها چیه اینطوری مارو تحریک بکنید بازم کماندو های به اصطلاح قدرت اول جهان رو میآیم میگیریم تا بگن غلط کردیم و شلوار لازم باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
یعنی کره از فرانسه و انگیس بالاتره معلومه که این امتیازها نادرسته
پروفسور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۱
الله اکبر. الا برکت الا فتبرکتالله
فیوزم پرید
مسئولین تازگیا گفتن نباید خط تولید پراید رو متوقف می کردیم به نفع مردم نبود .....
حالا همون کشور میشه چهاردهمین. قدرت نظامی ؟؟؟؟؟
ولی بازم به یاد دوست اقتصادی عزیزم. که می گفت




ال اااااااابرکت الااااااااااااااااااااااا
مرد ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
خاک بر سر کسی که از دجال حمایت کنه.روز قیامت باهاش محشور میشه.ما فقط باید پیرو حضرت مهدی باشیم.تمام حکومت های جهان
شیطانی هستن.وقت و عمر با ارزش خودتون برای این نظام فاسد هدر ندین.
ناشناس
ولی در آخر پیروزی از آن مستضعفانه
علی
با سلام. دوست عزیز این کاملا درست و صحیح است که ما باید تحت امر مولایمان مهدی موعود ( عج) باشیم. اما این هم درست نیست که بگوییم تمام حکومت های دنیا مفسد هستند . هر مردمی برای حکومت کشورشان احترام دارند و تابع آن هستند. از طرفی شما با این فکرتان ایران را از دنیا جدا می دانید که این اصلا درست نیست.
سهند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۷
نیروهای نظامی ایران جزو شکست ناپذیر ترین نیرو های جهان هستند هیچ قشوری به اندازه ایران نیروی شبه نظامی در سراسر جهان نداره از پاکستان گرفته تا نیجریه نیرو های تحت فرمان ایران حضور دارن هر عوضی وطن فروشی شکی در این مسئله داره خودم یه گوله حرومش میکنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
سلام
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
با سلام. من یک کارشناس ۲۴ ساله تاریخ ایرانی هستم. نظرات هر یک از شما عزیزان در جای خود امین است و متین، واقعا قبول دارم که شرایط اقتصادی و معیشتی مردم بد است. اما بیایید با دیدی تاریخی به این موضوع نگاه کنیم، همه می دانیم که کمتر از ۲۰۰ سال پیش یعنی در دوران تلخ قاجاریه ، ایران به دلیل عدم داشتن کافی قدرت نظامی و بی کفایتی شاهان ناچار بود در ، مقابل همه استعمارگران سر تعظیم فرود آورد و بدون هیچگونه مقاومتی زمین هایش را تسلیم کند و روز به روز تجزیه تر شود.
حال امروزه با داشتن قدرت نظامی کافی از ، تکرار شدن آن روز های تلخ داریم جلوگیری می کنیم و در دنیا سرافراز هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
مطالعه تاریخ نشون داده آمریکا هیچ وقت خوب عمل نکرده
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
درود بر سپاه و ارتش، قوی نباشیم قورباغه ها هفت تیرکش میشن، باید هزاران هزار موشک ساخت ،اگه نسازیم یه داعش آمریکا تحویل منطقه میده که سر همه را می بره
علمدار
|
Germany
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
کشور سوریه که 9سال وایستاده البته بادوستاش چون یک چنگ جهانی زوم شده ایا سوریه با محکم وایستادن ورئیس جمهورش دکتوربشارالاسد بنظرم از انگلیس وفرنسه هم قویتره اما ایران ازامریکا هم قویتر کشورهای که سالها تجربه چنگ مثل سوریه نکردن فقط باعتاد دارن رتبه بندی میکنن ایا عقیده چنگی کجاست من مطئنم فقط خود سوریه بدون ایران میتونه جلو خیلی ارکشورها بگیره همچین که تونست جلو بدترین چنگ تاریخش پیروز بشه والا تحت تحریم وقانون سیزر قرار نمیگرفت بخدا قسم بامام زمانمونم قسم سوریه وایران بااین تجربه چنگی که هبچ کشوری امثال انگلبس وفرنسه وکیان صهیونستی اگرم قرار بگیرن از اولبن هفته شکست میخورن چنگ نه عتاد زیادی فقط میخواد بلکه قویتر ازعتاد عقیده قوی که ایران جلو صدام نشون داد باعقیده پیروز شد همچنین سوریه وحزب الله درد برمحور مقاومت که بنظرم قویترین ارتش دنیا داره واگرم چنگم بشه بااین لعنتها امثال امریکا وانگلبس وفرانسه درعرض یکماه شکست بزرگی خواهن شکست والسلام علی من اتبع الهدی
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
علاوه بر قدرت نظامی باید اهمیت منطقه ای که یک کشور در اون قرار داره و وسعت اون منطقه رو بگن الان این مزخرفات رو باور نکنید اینا سپاه رو به رسمیت نمشناسن حسابش نمیکنن تو یه سایت معتبر خوندم ایران با حساب کردن سپاه به رتبه5هم میرسه علاوه بر اون ایران قدرتمند ترین نیروی دریایی رو تو منطقه داره از یه طرفم اگه ایران اراده کنه میتونه با حمله به آب شیرین کن های عربستان و کشور های عربی کاری کنه که اونا آب برا خوردن نداشته باشن و این ضربه کوبنده ای به آمریکا هست اینا رو حساب نمیکنین فقط یه مشت مزخرف مینویسین ایران نابود شدنی نیست اینو باید آمریکل تو گوشش فرو کنه اگه جنگی با ایران در بیفته اقتصاد دنیا سقوط میکنه چون 70درصد نفت دنیا از خلیج همیشه فارس تامین میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
ایران در مقابل آمریکا توان مبارزه داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
درسته که ایران قویه ولی در منطقه در دنیا امریکا حرف اول رو میزنه نه تنها ایران بلکه هیچ کشوری نمیتونه با امریکا بجنگه و اینکه دلیل حمله نکردن امریکا به ایران اینه که منابعش در خاورمیانه مورد هجوم قرار میگیرد توسط ایران اما ما تونستیم منابعشون رو بزنیم پس نابودشون نکردیم فقط بهشون ظرر زدیم تازه بعید بدونم ایران بتونه حتی یک موشک تو خاک امریکا بزنه ولی قطعا ایران صد ها موشک و بمب به خود خاکش زده میشه تازه اگر خیلی به امریکا ظرر بزنیم ممکنه که از کلاهک هسته ای استفاده کنه که اگه استفاده کرد بدبختیم در اخر هم ایران شاید بتونه مرز هاشو حفظ کنه و در تسرف کامل در نیاد اما به قیمت جون حداقل3میلیون ایرانی که بنظرم نمی ارزه
بی صواد
ایوع
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۴
اول باید افتخار کرد که کشورت جزو برترین های نظامی دنیاست
دوم اونهایی که میگن چرا صلح نه باید صلح طلب بود احتمالا ماهیت استعمار و کشورهای منطقه رو نشناختن
سوم اونایی که میگن اقتصاد رو درست کنید و فلان بیاین بگین کدومتون در حال حاضر هوم لس هستید یا شب گرسنه میخوابید ؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
ایرا ن خدا راشکر امن‌وامان یک لحظه خودتونو بذارید جا ی عراق سوریه
ز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
تو خیال فانتزیت بچرخ داداش اگه بزنه با بمب هسته ای ماهم از پایی گاه های برون ایران میزنیم جرش میدیم اگه کل کشو ها هم بزنه روسیه و چین توی سازمان ملل باهش میجنگ و میترکوننش اگه آمریکا اینقدر قوی بود تا حلا زده بود بیا دم خودم میرم وایمیسم جلوش میرم رو مین
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
قدرت نظامی خوبه ولی در کنارش اول باید اقتصاد قوی داشته باشی و اینکه دنیا، دنیای صلحه هی شاخ شونه کشیدن برا دیگر کشور باعث انزوا و بدبختی خودت میشه
علی رحیمی
|
France
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
من اگر واقعا ابر قدرت باشم کسی بیاد حتی به زمین خالی من موشک بزنه حتما کاری میکنم پشیمون بشه
پس اون دسته از دوستان بفهمن ابر قدرت منطقه کیه
بابا من نمیدونم چرا مرغ همسایه غازه
ما اگر خود آمریکا رو با موشک بزنیم بازم یه دسته میگن امریکا خودش اجازه داده
لعنت خدا بر وطن فروش و بی گانه پرست
و اونهایی که اقتدار ایران رو میخوان کوچیک نشون بدن
محمد شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
اینکه بعضیا میگن سپاه حساب نشده درست.اما اینکه بگیم با احتساب سپاه جزو پنج کشور برتریم،جفنگه!با سپاه هم فوقش دو سه رتبه صعود میکنیم.چون با قدرت یک کشور رده بندی میشیم نه قدرت امثال گروه های تروریستی!.در ضمن باید تو اقتصاد هم قوی باشیم.نمیشه دلمون رو به این خوش کنیم که قدرت نظامی داریم که.در ضمن ترکیه منطقه ما نیست؟!اونا که بالاترن.تازه تسو و جومونگ هم مال چینن!برای همین اونا تو رتبه سومن.
محمد شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
توجه اون کسایی که از ناامیدی حرف میزنن.اقتصاد ضعیفه،ما مردم هم ذله شدیم از کمکاری مسولین.ولی اینکه حرف از وطن فروشی و نابودی ملت زده بشه کار درستی نیست.لاقل بذارید روح امام خمینی در آرامش باشه.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
نمیدونم ی سریا از چی خوشحالن_کجا زندگی میکنن_چقد درامد و رفاه دارن_ولی چرا من هفده ساله باید بیشتر از درسم روی کار کردن و پول دراوردن برای گذروندن زنگیم تمرکز داشته باشم_چرا همه چیو به اسلام و امام زمان ربط میدین_ از نظر من بهترین دین انسانیته
برود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
ایرام اول
خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
کاش یه آدمی بیاد شما وطن فروش هارو پناهنده کنه که از شرتون خلاص شیم
ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
آقا ولش کن زیاد حرف نزنیم وگرنه بعضی ها نه تنها کشور بلکه دینشونم میفروشن



بخشید بی احترامی نشه ولی من نمدانم بعضیارو چی جوری تربیت کردن که اگه به اقوامشونم چیزی بگی هیچی نمیگن

بعضیها هم انقدر شرف دارن که نه تنها به اقوام اگه به کشورشونم چیزی بگن
گند میکشن به آمریکا و آمریکایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
آقای امیر کسی شاخو شونه نکشیده یک بارم رفتین صلح کردین دیدین چی شد
بعدشم ما اقتصاد نداریم چون مملکت ۸سال دست شما اصلاه تلبا
بوده
وگرنا هیچ کس باورش نمیشه که ایران با پرایدش موشک قاره پیما
یا مافوق صوت و نفر بر ضرهی ضد آب داشته باشه
خودتم میدونی ایران هیچ وقت جنگیدنو
شروع نکرده
ماهم شاخو شونه نکشیدیم بعضی ها وطن فروشی کردن ماهم جوابشونو دادیم از جمله آقای (ز)
. بعدشم شما از دشمن های ما یک نفرو بگو که بگه من میخوام با شما صلح کنم
الان میگی آمریکا
که خودتون دیدن چی شد سرانجام مزاکرتون شما که
انقدر ریسک پذیرین که ۸ سال دولت و دادیم دست بعضی ها ۴سالم بدین دست ما بعد نتیجه گیری کنید، اگه ما بد بودیم شما بیا هرچی خواستی بگو آقای آمیر ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
آقا ممنون شما اگه یکم دقت کنی میبینی نظر آقای ناشناس درست بده من خودم اصلاه تلب بودم ولی با نظر ایشون اصول گرا شدم شما هم یکم دقت کن بعد بیا حرف بزن آقای صلح تلب واقا"از خودم با این استراتیژیک خجالت کشیدم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
توجه داشته باشین که این امار بدون در نظر سپاه پاسداران ارائه گردیده با لحاظ قدرت این نهاد ایران در رتبه پنجم قرار میگیره جهت اونایی که تو کامنت ها زر زدن اول یه مقاله رو کامل بخون اونجا نوشته قدر ارتش جمهوری اسلامی ایران ن قدرت کل نظامی ایران
.....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
میگن قدرت موشکی ایران کارتن ایرانی هست اگه اجازه بدن یه کارتنی براشون درست کنیم که جهان به احترامون بایستده ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
شمایی کمیگین این آمار بدون حساب کردن سپاهِ خوب مثلا کشور های دیگه به جز ارتش سازمان نظامی دیگه ایم حساب شده؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
من منتظر بودم که یکی یه همچین چیزی بگه تا منم جوابشو بدم و تو دل مردم شک درباره این سوال شما رخ نده بله
این سایت یعنی گلوبال فایر پاور آمریکایی و به نفع آمریکا هم میگیره
و یکی از کشور ها مثل ترکیه پلیس ش از تانک زیر دریایی و چیزایی که
دیگه که به نیروی پلیس ربتی نداده استفاده میکنه
اگه ایران هم مثل تمام کشور های دیگه کل نظامش در نظر گرفته بشه رتبه ۸ جدوله واگر پلیس ش هم مثل کشور های دیگه که هیچی
این در حالیه که ایران از ۱.۳ پول کشور های عرب رو استفاده میکنه
ایران جزو ۳ کشور دنیاست که یکی از گروه های نظامیش از ارتش قوی تر از و وزارت دفاع قدرت موشک بیشتره و از این حفاظت بادیگارداش بهترن و قدرت اطلاعاتی از وزارت اطلاعات بیشتر همین تور لبنان
حزب الله لبنان توان دفع و پرتاب ۹۵.۵ درصد موشک های جهان را دارد و رئیس قبلی سازمان موساد گفته اگر من حزب الله عراق داشتم تمام دنیا را میگرفتم و فلسطین هم همین طور یمن هم همین طور
چرا اونا داعشو ایجاد کردن چون از اداره مامی ترسن
شما هم خیالت راهت اگه همین قدرت نظامی مونم بیفت دست مسولین
ارتشی نمیمون که حسابش کنن هر سرباز آمریکای حرامی برای هر برادری که از ما میکشه ۵۰۰ دلار پول میگیره
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
خواهشن تو خیالات سیر نکنیم ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
خیلات شما چیه
پنهاندگی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
شهیدامونم رفتن که بعضی ها بگن ما تو خیلاتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
اگه ما تو خیلات بودیم الان تو اینجا نبودی که
شرو ور بگی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
کره‌جنوبی‌و‌ژاپن‌ارتش‌دارن‌از‌ما‌قررتمتد‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
عزیزان.یکمی مغزتون رو به کار بندازید.آمریکا که نمیتونه تمام تجهیزات نظامیش رو از اونور دنیا بیاره این ور دنیا که.فقط مقدار اندکی از اونهارو میتونه بیاره.پس هر چقدر هم که قوی باشه به این دلیل نمیتونه کار خاصی بکنه.تمام پایگاه هاشم در منقطه در برد موشکی ایرانه
ابوالفضل پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
باسلام فقط میگم وطن فروش حیاکن ایران وایرانی رورهاکن
ابوالفضل پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۶
باسلام فقط میگم وطن فروش حیاکن ایران وایرانی رورهاکن
جان فدای رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
دوستانی که میگند ایران قدرتی نداره معلوم هست که پای این انقلاب نیستند اگر این انقلاب نبود اگر این قدرت و امنیت نمیبود شما باید الان در خانه های خودتان با داعش و طالبان و القاعده و فرقان و جیش الظلم و هزاران تروریست دیگر و هزاران اشرار و قاچاقچی و... دیگر مبارزه میکردید.
حتما باید جنگ بشه تا قدر این همه امنیت را بدانید.
وقتی که شما دارید در تخت هایتان و یا زیر پتو خواب هستید مرزبانانی و نظامیانی در کشور دارند دور از خانوادشان از این مملکت دفاع میکنند.
مرگ بر آمریکا اسرائیل انگلیس آلمان فرانسه عربستان قطر بحرین امارات کویت داعش طالبان القاعده جیش الظلم و....
بی صواد
اره اما میدونستی طالبان به ایران وابسته س ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
طلبان به ایران وابستگی داره نه خیر طالبان و ایران هر دو ضد آمریکا هستند و ضد آمریکا هم فعالیت میکنن برا همینم بی سوادی مثل تو اینجوری فکر میکنه

شما می دانستی القاعده به عربستان داعشو به آمریکا و جیش العظیم به اسرائل وابستن آهان معلومه نمی دانستی حلا که میدانی لطفا دهنو ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
ایستادگی در برابر مشکلات هر فرد نسبت به اعتقاد اون فرد به نظر من و از روی تاریخ نه تنها ایران بلکه همه کشور ها وابستگی به هر کشوری بده چون منم اگه جای اون کشور باشم کشور وابسته به خودم از خودم ضعیف تر میکنم اگر هم مشکلات اقتصادی ایران رو فرا گرفته چون مسئولین کشور بیشتر به دنبال وابسته شدن و واردات هستند تا صادرات و به دانشگاه و دانشجویان ایرانی اعتماد نمی کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
یک نفر گفته بود آخرشم میشیم مثل کره شمالی شاید به احتمال ۱ درصد شدیم ولی اگه بشیم به خاطر خواست خودمون نیست بخاطر اینه که کسی که واسه رفاه مردم کار میکنه چون بیشتر مردم غلط انتخاب میکنن گند میکشه به همه چی ولی اونی که برا قدرت نظامی انتخاب میکنن خود فرمانده ها انتخاب میکنن برا همین الان وضع قدرت نظامی ما با اینکه نمیخوای و ۵۰ درصد بودجه برای رفاه شماست و فقط ۵ درصد بودجه برای دفاع از شماست بهتره و اینجوری میشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۴
بسم الله الرحمن الرحیم
اینها ارتش رو حساب میکنن وگرنه این دو (سپاه و ارتش) به تنهایی میتوانند پوزه امریکا رو به زمین بزنند.
و در ضمن یادتان باشد ایران چیز هایی دارد که رسانه ای نکرده است. ایران در حملات سایبری بسیار قوی است چرا امریکایی ها از این بسیار میترسند برای مثال: حادثه سنتیل آرکیو _170
نیروی الهی نیز در کنار ماست، اگر اقا (سید علی خامنه ای) اشاره کند، امریکا نابود خواهد شد.این تنها
گوشه ای از قدرت نظامی ایران است.
یادت می آید، گلوبال، عین الاسد و...
معلوم نیست چقدر در حوزه اطلاعات ضربه خوردین.
به اسرائیل که بزودی نابود خواهد شد، عربستان، امارات، المان، فرانسه و انگلیس بگویید که ایران نابود نخواهد شد، هر ضربه = شکست امریکا و...
شکست امریکا و اسراییل و... در راه است
ا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۵
این نصف قدرت نظامی ایرانه چون سپاه را درنظر نگرفتند البته قدرت اقتصادی هر کشور در شرایط برابر باید مقایسه کرد باید دید خود آمریکا با این همه تحریم چند روزدوام میاره البته قدرت اقتصادی آمریکا خیلی شکننده است راجبه نظام پزشکی انتخاباتی آمریکا هم خیلی چرت وپرت شنیدیم درعمل خلافش ثابت شدالبته آمریکا بدونه تحریم ۵۰ملیون کارتن خواب داره بعد ما میخوایم با این همه بیکاری ومشکلات،مشکلات مارا حل کنه
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
تو این نمودار حزب الله لبنان در مقابل رژیم صهیونیستی هیچه
یه لقمه که راحت بلعیده میشه
یا انصار ا. . . یمن در مقابل عربستان و ایتلافش و ...
در روی کاغذ با این آمارها حرب الله لبنان و انصارالله یمن باید بحث بر سر این باشه که در چند ساعت شکست می خورن

ولی در میدان قضیه برعکسه

این آمارهایی که غربی ها و شرقی ها در مورد قدرت نظامی کشورها منتشر میکنن
اصلا خدا و ایمه و فرهنگ جهاد و شهادت توش نیست

برا همینه که به حزب الله انصارالله یمن وایران،سوریه و عراق با تجهز جهانی و کمک مستشاری و اطلاعاتی همه جانبه به واسطه گرگ های درندشون حمله میکنن و دماغشون به خاک مالیده
میشه

و باز میان نمودار منتشر میکنن

و دست آخر خود شیطان بزرگ مستقیم وارد میدان میشه
و بزدلانه فرمانده پیروز این جبهه رو شهید سلیمانی

را ترور میکنه و باز دماغشون به خاک مالیده میشه و شهید سلیمانی از سردار سلیمانی براشون خطرناک تر می شه و طرح هاشون شکست می خوره و ما قویتر می شیم و آماده ساختن اقتصاد و سیاست و . . . با انتخاب دولتی که راه سردار سلیمانی رو ادامه بده و بعد آماده جارو کردنشون از منطقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
خورده میشه ؟؟؟؟؟؟ عربستان پنج ساله که داره میخوره ولی لغمه تو دهنش جا نمیشه(یمن)

حزب الله لبنان توی رزمایش رژیم صهیونیستی حضور داشته خورده میشه؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
فقط خدا کنه جنگ نشه . هیچ وقت جنگ نشه. هیچ وقت. یک ساعت جنگ کردیم قاطی کردیم زدیم هواپیمای خودمونو انداختیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
هواپیمای خودمون ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
تابناک اگر این رو میبینی من یک نظر منتشر کردم که تو کاملش نفرستادی هیچ بی ادبی و چیز بدی هم نداشت نزار برداشت دیگه ای از کارت کنم میدانم اینو میبینی پخش کن کاملللللل و بهش فکر کن کاملللللللل ترررررر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
چرا ما باید فقط دنبال جنگ باشیم چرا همه کشورها به جز ایران با کشورهای دیگه بدون هیچ مشکلی دارن زندگی میکنند چرا این طور فکر میکنید چرا هر کی از مشکلات میگه میشه وطن فروش گمانم اونایی که ادعای وطن دوستی دارن مرفع هستند چه فرقی میکنه دوستان چه امریکاه بیاد با جنگ خاک کشور رو اشغال کنه که البته سگ کی باشه چه روسیه بدون دردسر منابع دریای خزر و چین هم منابع جنوب کشور رو حاپولی کنه چرا فقط امریکا رو استسمار گر میدونید روسیه و چین که با چراغ سبز خود عن زادها کشور و منابع ان را دارن میبلعند پس چرا این استسمار نیست چرا خاکی که این همه جوان برایش خون دادن رو باید از مردم خودمون بگیریم و صرفا برای اینکه چند صباحی بیشتر حکومت کنیم رو داریم به چین روسیه میدیم یه کار مفید روسها و یا چینیهایی که کل دنیا رو بیمار کردن و الان تو کشور خودشون اثری از کرونا نیست رو بگید شماها که حی میگید کشورهای دیگه بدبختند ما رو به اونها چه کار وقتی من و مردم کشورم داریم تو کشوری زندگی میکنیم که به تنهایی از کل قاره اروپا ثروتمند تره و دارای نفت گاز طلا اهن فولاد ومس و هزاران چیز دیگه داره ولی حداقل ۶۰ درصد مردمش با ید حسرت گوشت ومرغ یه زندگی ابرومند رو داشته باشه عزیزان هیچ کس بد کشورشو نمیخواهد ولی وقتی من میبینم اقازادهایی که پدرانشان در صف اول مرگ بر امرکا واستادن ولی توله هاشون همه اقامت امریکاه و کشورهای اروپایی رو داره من وامثال من چه طور فکر کنیم که امریکا دشمنه دشمن اونی که کودک کار فقر بدبختی ملت رو میبینه ولی میاد با بدبخت جلوه دادن کشورهای دیگه خودشونو بی کفایتی خودشونو توجیح میکنند ما انقلاب نکردیم که بخوایم این طور مقایسه بشیم ما انقلاب کردیم که کاستیهارو از بین ببریم و گر نه با این طرز فکر چه نیازی به انقلاب بود مثلا میتونستیم بگیم عربستان زیر سلطه امریکاست ماهم هستیم خوبه چون عربستان بیشتره ....تفکرم ارزوست کاش یه کم به فکر مردم کشور خودمون باشیم تا مظلومان همسایه
مدیر پایگاه
مدیر سایت
به منظور انعکاس همه نظرات این نظر هم منتشر شد اما تعجب از جمله اول را نمی توان پنهان کرد که به سادگی جهان پر از جنگ و خونریزی و سلطه و هجوم را چنین گل و بلبل ترسیم کرده اند
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
این مقایسه اصلا نیروهای سپاه و موشک های سپاه رو حساب نکرده همین جوری چهاردهمیم اگه اونا رو حساب کنن خواهید دید ایران چه قدرتی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
ژاپن چطور قدرتمنده ؟فکر کنم مزاح فرمودن
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
باورمون و در مورد کشورمون عوض کنیم .قدرت نظامی ایران ربطی به مسعولین نداره به ارتش سخت کوش کطنمون داره الان اینجا بحث نظامیه نه بحث اقتصادی.
ایران از لحاظ نظمی قدرت مند ترینه .از لحاظ اقتصادی
هم میتونه به مدت زمان۱ماه پیشرفت کنه اگه دولت بخواد و از ثروت کشورش سوءاستفاده نکنه سیب زمینی و پیازو......مواد غذایی که تو کشور بستگی به تحریم نداره گرون فروشی نکنه اونوقت از لحاظ اقتصادی پیشرفت میکنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
ایران قدرت ۴ و السلام نامه تمام
گزارش خطا
تازه ها