دعوای لفظی مجری عصر جدید با یکی از داوران! /فیلم
در ویدیوی زیر بخشی از دعوای لفظی بین مجری برنامه و یکی از داوران برنامه عصر جدید به علت اختلاف نظر را مشاهده میکنید.
به گزارش تابناک جوان، قسمتی دیگر از برنامه عصر جدید دیشب روی آنتن شبکه سه سیما رفت.در جریان مسابقه افراد مختلفی با نمایش های متفاوت شرکت کردند.
نظر دکتر بشیر حسینی یکی از داوران این برنامه ، راجع به هنر پانتومیم که توسط یکی از شرکت کنندگان روی صحنه اجراشد ،با انتقاد مجری و سه داور دیگر روبه رو شد وبحث و جدل هایی را بین علیخانی و دکتر بشیر حسینی به وجود آورد. که در ادامه سه داور دیگر هم که با احسان علیخانی هم نظر بودند، انتقاداتی را به نوع نظر دکتر بشیر حسینی وارد کردند.در طول برنامه هم این تنش به وجود آمده بین اختلاف نظرها کاملا نمایان بود.
ویدئوی کامل برنامه را در زیر می توانید ببینید
ارسال نظرات
نظرات مخاطبان
انتشار یافته: ۱۲۴
در انتظار بررسی: ۲
بنظر من.ک ابن برنامه هم خیلی عالیه تازه این برنامه کپی.نیست فهمیدین
من فکر میکنم دکترهمه جارو بهم زد
یه جور دکتر دکتر می کنید که انگار تو ایران همین یه دکتر رو داریم اگه همه دکترامون مثل دکتر بشیر باشن با این اطلاعات و این جور قضاوت در رشته غیر تخصصی که وای به حال این مملکت.راستی دکترای ارتباطات چه ربطی به داوری برنامه استعداد یابی داره فقط می خواستید یه دکترداشته باشید؟خوب این همه دکتر
داور 2 زاری
بنا به رفتار این اشخاص، خواستگاری دختر پسر در ملاعام مشکل داره ولی برای جمع کردن مخاطب در تلویزیون با بینندگان میلیونیش ایراد نداره!
در ضمن این آقای بشیری بهتره این کج سلیقگیهاشونو برای خودشون نگه دارند و در چیزی که تخصص ندارند دخالت نکنند.
پانتومیم یک هنر هست با قدمتی بسیار زیاد. مشکل خودشونه درک نمیتونن بکنن
در ضمن این آقای بشیری بهتره این کج سلیقگیهاشونو برای خودشون نگه دارند و در چیزی که تخصص ندارند دخالت نکنند.
پانتومیم یک هنر هست با قدمتی بسیار زیاد. مشکل خودشونه درک نمیتونن بکنن
اصلا این اقای بشیر وجودش وصله ناچسب این برنامه هست
ناشناس
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۹
هنوز به حضور وصله های ناجور سفارشی در جای جای کشور عزیزمان عادت نکردی؟
دکتر هم برای خودش استعداد کشف نشده ای بود ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مطمئنم همینطوری رو هوا خواسته یه حرف عوام پسندانه (به خیال خودش)بزنه . هیچ فکرو عقیده ای هم پشت حرفش نبود.
دکتر برای این نوع برنامه ها ظرفیت لازم راندارد.
چرا داورها اجازه دارند قبل از پایان اجرا چراغ قرمز رو روشن کنند؟ایا این بی احترامی به اجراکننده نیست و تمرکز اورا به هم نمیزند؟!!!
به نظرم باید متناسب با شرکت کننده های هر شب داوران عوض بشن و داورهایی بیان که تو اون حیطه صاحب نظر هستند. درسته باز هم بعضی از زمینه ها فرد مطرحی توش وجود نداره ولی تا یه حدی میشه انعطاف برنامه رو بیشتر کرد.
من اصلا نمیگم نظر آقای حسینی درسته ولی آقای علیخانی خیلی بی منطق حرف میزنن که به دکتر گفتن (چرا با دلیل حرف میزنین)اگه قرار بود هر کس بدون دلیل حرف بزنه وبا احساس نظر بده هر کسی رو می تونستید بیارید چرا چهارتا داور تحصیل کرده؟؟پس هر داوری هر نظری میده باید بادلیل ودرست نظر بده(حالا ممکنه دلیل نادرستی داشته باشه که اون موقع نظرش ردمیشه)
خیلی باحاله
داورا هیچی حالیشون نیست اگر 4 تا متخصص بیارن قطعا نظرات فرق میکنه.
ولی تو ایران اگه کارشناس هم بیارن بازم وضع همینه.
جریان همون بخشش لازم نیست , اعدامش کنیده.
سر اون برنامه که اون یاروئه رفت رو دست بچه واستاد همه ضربدر زدن و با اینکه یک ربع توضیح داد که هیچی نمیشه بازم رای رو پس نگرفتن و اون پسر 15 ساله که واقعا خوانندگیش عالی بود رو بهش گفتن صدات تو بازار موسیقی پاپ موجوده انگار که موسیقی مال پدرشونه دیگه دنبال نکردم همیچن مزخرفی رو...
داورا هیچی حالیشون نیست اگر 4 تا متخصص بیارن قطعا نظرات فرق میکنه.
ولی تو ایران اگه کارشناس هم بیارن بازم وضع همینه.
جریان همون بخشش لازم نیست , اعدامش کنیده.
سر اون برنامه که اون یاروئه رفت رو دست بچه واستاد همه ضربدر زدن و با اینکه یک ربع توضیح داد که هیچی نمیشه بازم رای رو پس نگرفتن و اون پسر 15 ساله که واقعا خوانندگیش عالی بود رو بهش گفتن صدات تو بازار موسیقی پاپ موجوده انگار که موسیقی مال پدرشونه دیگه دنبال نکردم همیچن مزخرفی رو...
تا حالا شونصد مدل آواز در سبک های مختلف توسط افراد مختلف در این برنامه اجرا شده در همه اش هم نونهالی میگه : با اینکه این سبک از موسیقی سلیقه من نیست....
فکر کنم نونهالی فقط جواد یساری گوش میده
فکر کنم نونهالی فقط جواد یساری گوش میده
ناشناس
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
چقدر دلم میسوزه واسه اون بنده خدایی که نونهالی در مورد خوانندگی اش نظر بده .
REL
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
نمیدونم چی گوش میده
کپی کردن این برنامه اشکال نداره ولی برادر من دیگه مو به مو کپی نکن که ...تعداد برنامه رو می تونی عوض کنی نوع رای دادن رو میتونی عوض کنی اون گزارش گر پشت صحنه نباید دقیقا مثل مدل خارجی باشه و اظهار نظر کنه که و خیلی چیز های دیگه
مطلب بعدی اینکه رای ها میتونه وزن داشته باشه یعنی وقتی در مورد بازیگری است بازیگر ها رای شون دو برابر حساب بشه و وقتی نوبت یک اجرای ورزشی است داور ورزشی( که در این برنامه وجود ندارد) رایش دوبرابر حساب بشود و همینطور برای اجرا های دیگر....به عنوان مثال نظرآقای دکتر حسینی در مورد یک اجرای موسیقائی صائب تر است یا آقای عظیمی نژاد آقای حسینی چقدر به دستگاه های موسیقایی وارد است که در مورد آن رای بدهد
در برخی موارد غیر تخصصی یک داور , این داور در ضمینه آن شاخه ای که به اجرا گذاشته شده از خود شرکت کننده کمتر اطلاعات و تخصص دارد پس چطور در مورد شرکت کننده رای بدهد...برخی شرکت کنندگان در مورد موضوع اجرایشان گاه بیش از ده سال فعالیت دارند ولی داور غیر مرتبط حتی اسم شاخه مورد نمایش را نشنیده ولی باید نظر بدهد
مطلب بعدی اینکه رای ها میتونه وزن داشته باشه یعنی وقتی در مورد بازیگری است بازیگر ها رای شون دو برابر حساب بشه و وقتی نوبت یک اجرای ورزشی است داور ورزشی( که در این برنامه وجود ندارد) رایش دوبرابر حساب بشود و همینطور برای اجرا های دیگر....به عنوان مثال نظرآقای دکتر حسینی در مورد یک اجرای موسیقائی صائب تر است یا آقای عظیمی نژاد آقای حسینی چقدر به دستگاه های موسیقایی وارد است که در مورد آن رای بدهد
در برخی موارد غیر تخصصی یک داور , این داور در ضمینه آن شاخه ای که به اجرا گذاشته شده از خود شرکت کننده کمتر اطلاعات و تخصص دارد پس چطور در مورد شرکت کننده رای بدهد...برخی شرکت کنندگان در مورد موضوع اجرایشان گاه بیش از ده سال فعالیت دارند ولی داور غیر مرتبط حتی اسم شاخه مورد نمایش را نشنیده ولی باید نظر بدهد
این برنامه در کل برنامه خوب و جذابی است ,
قبول ندارم که چون این برنامه در کشور های دیگر هم تولید می شود برنامه ای پیش پا افتاده و نازل است به هر حال این برنامه در کشف استعداد های سرزمین مان کمک می کند چه بسا از این استعداد ها قهرمان هایی در آینده شکل بگیرند
جای این جنس برنامه در تلویزیون خالی بود برنامه هایی که الگو سازی کند چه بسا جوانانی که بالقوه دارای استعداد هایی هستند ولی چون می بینند استعداهایی که بالفعل هستند جایگاهی نداشته اند تلاش نمی کنند تا استعداد خود را بروز دهند و با تمرین و ممارست آن را پرورش دهند.وقتی به استعداد های جوانان اهمیت داده می شود هم آن جوانان که استعدادشان پرورش داده شده تشویق می شوند و هم به آنهایی که استعداد ذاتی دارند اما با تنبلی آن را هرز داده اند تلنگر می خورد که آن ها هم به خود بیایند
به نظر من علیخانی جریان بزرگی را به راه انداخته خدا به او خیر دهد و در راهی که پیش گرفته انشاالله موفق باشد
قبول ندارم که چون این برنامه در کشور های دیگر هم تولید می شود برنامه ای پیش پا افتاده و نازل است به هر حال این برنامه در کشف استعداد های سرزمین مان کمک می کند چه بسا از این استعداد ها قهرمان هایی در آینده شکل بگیرند
جای این جنس برنامه در تلویزیون خالی بود برنامه هایی که الگو سازی کند چه بسا جوانانی که بالقوه دارای استعداد هایی هستند ولی چون می بینند استعداهایی که بالفعل هستند جایگاهی نداشته اند تلاش نمی کنند تا استعداد خود را بروز دهند و با تمرین و ممارست آن را پرورش دهند.وقتی به استعداد های جوانان اهمیت داده می شود هم آن جوانان که استعدادشان پرورش داده شده تشویق می شوند و هم به آنهایی که استعداد ذاتی دارند اما با تنبلی آن را هرز داده اند تلنگر می خورد که آن ها هم به خود بیایند
به نظر من علیخانی جریان بزرگی را به راه انداخته خدا به او خیر دهد و در راهی که پیش گرفته انشاالله موفق باشد
ناشناس
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
دم علیخانی گرم باشه وقتی داور ها نظر نا عادلانه می دهند تا جایی که بتونه از شرکت کننده حمایت می کنه
اگه کمک کردن علیخانی جهت متعادل کردن رای داور ها نبود واقعا تحمل برنامه با این داور ها سخت بود
اگه کمک کردن علیخانی جهت متعادل کردن رای داور ها نبود واقعا تحمل برنامه با این داور ها سخت بود
حیف اینهمه هزینه
ناشناس
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
پس هزینه صرف چی بشه؟ صرف سوبسید دخانیات بشه شما راضی می شی؟ خرج آقازاده بشه شما راضی می شی؟
اگر منصفانه نگاه کنیم عصر جدید برنامه خوبی جهت نمایش استعداد افرادی است که تا به حال هیچ روزنه ای برای بروز استعداد شان نداشتند و کسی از استعداد این افراد خبر نداشت.این برای خیلی از مستعدان در مملکت شانس بزرگی است زیرا علاوه بر نمایش استعداد خود می توانند اسپانسر جذب کنند
اما مساله ای که منتقدان در مقایسه با نمونه های خارجی عصر جدید آن را ضعیف تر از نمونه اصلی مطرح می کنند به چند نکته توجه نمی کنند
1) استعداد هایی که در عرف جامعه مشکل ندارد ولی محدودیت های صدا سیما موجب میشود که آن استعداد ها نمایش داده نشود مثل عدم اجازه صدا و سیما برای نمایش ساز
2) محدودیت هایی که در شرع و عرف ایران وجود دارد مثل حضور بانوان در برخی از نمایش های خاص
3) حساسیت های قومیتی که در ایران به شدت بالا تر از کشور های دیگر است
4) اجبار برای رعایت پوشش هایی که مانع از اجرای برخی از نمایش ها می شود
ضمن اینکه این برنامه تازه اولین تجربه اجرا REALITY SHOW یا REALITY TV است جوانان بسیاری با دیدن این برنامه تشویق به پرورش استعداد های خود می شوند و در دوره های بعدی با بالا گرفتن رقابت سطح نمایش ها و اجرا ها هم بالاتر می رود
اما مساله ای که منتقدان در مقایسه با نمونه های خارجی عصر جدید آن را ضعیف تر از نمونه اصلی مطرح می کنند به چند نکته توجه نمی کنند
1) استعداد هایی که در عرف جامعه مشکل ندارد ولی محدودیت های صدا سیما موجب میشود که آن استعداد ها نمایش داده نشود مثل عدم اجازه صدا و سیما برای نمایش ساز
2) محدودیت هایی که در شرع و عرف ایران وجود دارد مثل حضور بانوان در برخی از نمایش های خاص
3) حساسیت های قومیتی که در ایران به شدت بالا تر از کشور های دیگر است
4) اجبار برای رعایت پوشش هایی که مانع از اجرای برخی از نمایش ها می شود
ضمن اینکه این برنامه تازه اولین تجربه اجرا REALITY SHOW یا REALITY TV است جوانان بسیاری با دیدن این برنامه تشویق به پرورش استعداد های خود می شوند و در دوره های بعدی با بالا گرفتن رقابت سطح نمایش ها و اجرا ها هم بالاتر می رود
مدیر سایت
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
سلام مخاطب عزیز
رعایت آنچه محدودیت های ناشی از شرع نامیده اید برای همه ایرانیان و با توجه به قانون اساسی، لازم الاجراست.
رعایت آنچه محدودیت های ناشی از شرع نامیده اید برای همه ایرانیان و با توجه به قانون اساسی، لازم الاجراست.
ناشناس
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
ایشون هم نگفته لازم الاجرا نیست که گفته این محدودیت ها در شرع وجود دارد و چون وجود دارد مثل نمونه های خارجی هر برنامه ای رو برای بالا بردن جذابیت کاذب نمی شه اجرا کرد.محدودیت یعنی دارای حد بودن یعنی رعایت حد...
حالا شما چرا ترسیدی نترس درب سایت رو نمی بندند با یک جمله
حالا شما چرا ترسیدی نترس درب سایت رو نمی بندند با یک جمله
ناشناس
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
خخخخ آره طرف اومده بود چسبیدن اشیا به بدنش رو نشون بده می ترسیدند پوست بالای کمرش رو نشون بدن ...لباس طراحی کرده بودن , دوربین رو بردن عقب, امین حیایی رو بین دوربین و آقاهه قرار دادن آخر سر هم دوربین از ته سالن صحنه رو نشون داد...
چی فکر کردین راجع به ما...اجرا کننده مَرد هست هااااااا
چی فکر کردین راجع به ما...اجرا کننده مَرد هست هااااااا
ناشناس
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
ناشناس 17:24بی حساب کتاب تر از اونیه که فکرش رو بکنی با کمتر از اینها هم در سایت رو می بندن
اگر از ابتدا با دقت به این برنامه نگاه کرده باشید متوجه شده اید که کودکان و بانوان راحت تر رای مثبت می گیرند.مخصوصا رای های مثبت خانم نونهالی با اینکه به سخت گیری معروف است برای خانم ها خیلی هم سخت گیرانه نیست
از طرفی رای با اغماض به کودکان موجب شده بعضی از اجرا های تیمی برای گرفتن رای مثبت از کودکان استفاده کنند در حالی که نقش آن کودکان بسیار حاشیه ای است و کار اصلی به دوش بزرگ سالان تیم است.ای کاش تیم داوری بیشتر به این نکات دقت کند
از طرفی رای با اغماض به کودکان موجب شده بعضی از اجرا های تیمی برای گرفتن رای مثبت از کودکان استفاده کنند در حالی که نقش آن کودکان بسیار حاشیه ای است و کار اصلی به دوش بزرگ سالان تیم است.ای کاش تیم داوری بیشتر به این نکات دقت کند
ناشناس
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
خخخ یک بار موقع اجرا یک بچه که حرکت های انعطافی انجام میداد عظیمی نژاد بنده خدا گفت "در وضعیت نامتعادل این بچه با چشمک زدن خواست توانمندیش رو به رخ بکشه و از اون قسمت خوشم اومد".حالا به صورت خودجوش در همه آکروبات ها بچه هایی هستند که زرپ و زرپ چشمک می زنن.
بس کنین بابا
بس کنین بابا
بین همه اینا فقط امین حیایی درست رای میده که نظر اون پخش نمی شه!!! آقا چرا نظر امین حیایی رو هی می پیچونید؟؟؟عجبا
دکترجون تب داری. برو دکتر. میگم آمپولت نزنه.
دکتر پارادوکسیکال
ناشناس
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
اذیتش نکن این کلمه رو تازه یاد گرفته
بشیر حسینی چرا وقتی میخواد رای بده اینقدر حرف اضافه و بی ربط می زنه؟
این ها چیه قبل رای دادن میگه ؟ دکلمه است؟ شعره ؟چیه؟
این ها چیه قبل رای دادن میگه ؟ دکلمه است؟ شعره ؟چیه؟
خوشم میاد این همه انتقاد به داور های این برنامه وجود داره باز هم علیخانی انتقاد ها رو به هیچی حساب نمی کنه
ناشناس
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۲
بعیده انتقاداتی که به داوری این برنامه چه توسط مردم چه توسط نشریات میشه توسط عوامل سازنده عصر جدید شنیده نشده باشه ولی ما که ندیدیم تاثیری در روند برنامه اتفاق افتاده باشه.
خوبه خیلی خوبه بنده خودم خواستم داخل برنامه باشم چون من یکی از مدعی ها بودم اما نخواستن
نونهالی و عظیمی نژاد همش تو قیافه اند.بابا این ادا اطوار ها چیه مثل دوربین ندیده ها تا دوربین میاد روی صورت شون میرن رو فیگور
این ها اصلا معنی استعداد رو نمی دونن چیه به جای اینکه به استعداد رای بدهند به خود فرد رای می دهند اگر از طرف خوششون بیاد رای مثبت می دهند وگرنه هر چقدر هم مستعد باشه رد می کنند
در یکی از برنامه ها یک قهوه چی آمد و چهار رای مثبت گرفت استعدادش چه بود؟ چند تا لیوان رو می گرفت در دستش این الان استعداده؟
در همین برنامه یک فردی آمد که حافظه قوی داشت و عدد پی را تا چند هزار رقم اعشار در ذهن داشت و ....ایشان رد شد چون به او گفتند کار تو خسته کننده بود
در همین برنامه فردی آمد مکعب روبیک را در کمترین زمان درست کرد و با پا هم مکعب رو بیک را درست کرد ولی به او م گفتند خسته کننده
این چه استعدادی است که قهوه چی داد ولی این پسر با مکعب روبیک و آن مرد با حافظه اش ندارد
در یکی از برنامه ها یک قهوه چی آمد و چهار رای مثبت گرفت استعدادش چه بود؟ چند تا لیوان رو می گرفت در دستش این الان استعداده؟
در همین برنامه یک فردی آمد که حافظه قوی داشت و عدد پی را تا چند هزار رقم اعشار در ذهن داشت و ....ایشان رد شد چون به او گفتند کار تو خسته کننده بود
در همین برنامه فردی آمد مکعب روبیک را در کمترین زمان درست کرد و با پا هم مکعب رو بیک را درست کرد ولی به او م گفتند خسته کننده
این چه استعدادی است که قهوه چی داد ولی این پسر با مکعب روبیک و آن مرد با حافظه اش ندارد
هر چند در کشور شخص محور ما پیشنهاد دادن به برنامه سازان کار بیخود و بی فایده ای است ولی با توجه به تنوع برنامه های اجراء شده توسط شرکت کنندگان، به جای استفاده از تنها 4 داور، لازم بود که از یک تیم داوری متنوع تر استفاده می شد و بر حسی نوع برنامه مثلا موسیقی، حرکات ورزشی و ... تیم داوری تغییر می کرد نه اینکه شخصی با تخصص هنرپیشگی در مورد یک ورزش تخصصی نظر بدهد که کار به اینجا بکشد. لطفا کارگردان و تهیه کننده به عواقب این نوع داوری توجه کنند.
به نظر من حداقل باید بشیر حسینی عوض بشه و به جاش یه خانم باسواد و هنر مند بیارن فک کنم خود حسینی هم احساس کرده که جای یه خانم رو اشغال کرده چون صداش یه کم زیادی زنانه هست
ناشناس
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
بهتره جای نونهالی با یه خانوم باسواد عوض بشه.دکتر هم بره تعطیلات چون نبودش در برنامه بهتر از بودنش هست
واقعا لذت میبرم از اینکه در عصر جدید این همه استعداد و تلاش رو اون هم از مناطق محروم مملکت میبینیم ان شالله بشه از این اسعدادها استفاده کرد
این بنده خدا فکر میکنه اگه کلمه های قلمبه سلمبه استفاده کنه مردم میگن خیلی باسواد و دانشمنده.عزیز من قبل از هر رای دادن دو صفحه انشاء می خونی اما حرف هات محتوی نداره آدم رو یاد سیب سرخ های شب عید میندازه که رویش خوشگله اما داخلش پوکه
ناشناس
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
حداقل به ده تا اجرا گفته این همون اجرا ای یه که من مدت ها بود دنبالش بودم
آقای علیخانی یکم زیاده روی کردند....من دوست دارم یعنی چی؟مگر ملاک شما هستید؟! وقتی داور میگه ملاک علمی نداره باید علمی باهاش بحث بشه تا مشخص بشه حقیقت ... نه که بگی آقا من دوست دارم !!!! باید میزاشت امین حیایی در موردش بحث کنه شاید قضیه بهتر به نتیجه میرسید... با من دوست دارم و اون لحنشون به گونه ای به داور بی احترامی کردند.
نظرم فارغ از بحث موضوع خاص هست و کلی گفتم.
نظرم فارغ از بحث موضوع خاص هست و کلی گفتم.
محمد
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
معنای علم رو میدونی چیه؟ رشته پانتومیم سالهاست به عنوان هنر شناخته شده و قدمت بسیار زیادی داره
اینکه بشیری بگه مبنای علمی نداره شد حرف؟
بله آقای علیخانی باید میگفت این یک هنر هست و همون طوریکه یکی از داورهای دیگه گفت. بله پانتومیم یک رشته هنری هست.
بشیری در جایگاهی نیست که برای یک رشته هنری با سابقه زیاد در سطح جهانی نظر بده. حرف علیخانی درست بود شما بگو دوست نداری ولی حق نداری به یک رشته هنری توهین کنی درحالیکه خودت اصلا هنرمند هم نیستی و در جایگاهی هم نیستی
اینکه بشیری بگه مبنای علمی نداره شد حرف؟
بله آقای علیخانی باید میگفت این یک هنر هست و همون طوریکه یکی از داورهای دیگه گفت. بله پانتومیم یک رشته هنری هست.
بشیری در جایگاهی نیست که برای یک رشته هنری با سابقه زیاد در سطح جهانی نظر بده. حرف علیخانی درست بود شما بگو دوست نداری ولی حق نداری به یک رشته هنری توهین کنی درحالیکه خودت اصلا هنرمند هم نیستی و در جایگاهی هم نیستی
معیار برای رای مثبت و منفی در این برنامه وجود نداره
اگر می خواستند عادلانه باشد باید می گفتند به فرض نوآوری بیشترین اهمیت را دارد تسلط مهم است مثلا اجرا کمتر مهم است یا...
الان نه داورا خودشون می دونن که چرا فلان نفر را رد می کنند نه شرکت کننده می فهمه چرا حذف شده نه بیننده متوجه می شود
به عنوان مثال به بعضی گروه ها می گویند چون خطا داشتی رد شدی ولی گروه های دیگری با تعداد خطای بیشتر و نمایش کمتر جذاب صعود می کنند
یک بام و دو هوا به شدت در این برنامه مشهود است
اگر می خواستند عادلانه باشد باید می گفتند به فرض نوآوری بیشترین اهمیت را دارد تسلط مهم است مثلا اجرا کمتر مهم است یا...
الان نه داورا خودشون می دونن که چرا فلان نفر را رد می کنند نه شرکت کننده می فهمه چرا حذف شده نه بیننده متوجه می شود
به عنوان مثال به بعضی گروه ها می گویند چون خطا داشتی رد شدی ولی گروه های دیگری با تعداد خطای بیشتر و نمایش کمتر جذاب صعود می کنند
یک بام و دو هوا به شدت در این برنامه مشهود است
نمی دونم علیخانی با چه معیاری فکر کرده که بشیر حسینی و رویا نونهالی می تونن داور مسابقه استعداد یابی باشن.آخه استعداد خود اینها چیه.نونهالی رشته اش نقاشیه ولی یه نقاشی درست درمون نمیتونه بکشه
ناشناس
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
نونهالی یک شانسی آورد فخیم زاده ناتاشا رو بهش پیشنهاد کرد وگرنه تا آخر عمرش بازیگر گمنام می ماند.فقط هم همون یه تیپ رو بلده
ناشناس
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
احتمالا سفارش مدیر شبکه
ناشناس
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
خخخ آره.یه کلیپ ازش هست رفته برنامه خندوانه رامبد بهش میگه چهره یکی از بچه ها رو انتخاب کن و طراحی کن ایشون خط خطی می کنه روی کاغذ.رامبد جوان میگه این کیه؟این چیه؟
ایشون هم میگه اگه روی کاغذ فقط خط خطی بکنید این ذهن رو باز می کنه.فیلمش در نت هست میتونید به راحتی پیدا کنید
فردی که در رشته تحصیلی خودش اینقدر بی استعداده چجوری در مورد استعداد بقیه نظر می ده
ایشون هم میگه اگه روی کاغذ فقط خط خطی بکنید این ذهن رو باز می کنه.فیلمش در نت هست میتونید به راحتی پیدا کنید
فردی که در رشته تحصیلی خودش اینقدر بی استعداده چجوری در مورد استعداد بقیه نظر می ده
امین حیایی و عظیمی نژاد از لحاظ فنی خوب هستند و به کار خودشون وارد هستند ولی عظیمی نژاد از لحاظ شخصیتی مناسب داوری نیست حسینی و نونهالی هم که کلا تعطیل هستند
اینها همش فیلم خودشونه
می خواهند برنامه شون جذاب بشه
ولی نمیشه
می خواهند برنامه شون جذاب بشه
ولی نمیشه
از شخصی که ادعا می کرد مورخ مشهوری است پرسیدند از صدر اسلام چه می دانی؟
گفت خسن و خسین ، پسران معاویه بودند کد در جنگ با شاه عباس کشته شدند!!
گفت خسن و خسین ، پسران معاویه بودند کد در جنگ با شاه عباس کشته شدند!!
منم یک مقاله جالب خوندم در مورد سایت عصر جدید
لینکشو براتون میذارم چیزای جالبی گفته از سایتش
https://to*********.ir/
لینکشو براتون میذارم چیزای جالبی گفته از سایتش
https://to*********.ir/
مدیر سایت
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
سلام مخاطب عزیز
بحث فنی پیرامون سایت اینترنتی برنامه مذکور ، ارتباطی به این خبر ندارد
بحث فنی پیرامون سایت اینترنتی برنامه مذکور ، ارتباطی به این خبر ندارد
وقتی میرید از سر خیابون داور می آرید همین میشه دیگه
ناشناس
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
بعضی ها از حسودی و اینکه فکر میکنند این بشیر حسینی آدم مذهبیه رای منفی میدن وگرنه به غیر از امین حیایی اون دو نفر دیگه هم خیلی حرفه ای نیستن . منتهی چون این بشیر حسینی رو بعضی با مذهب مشکل دارن بهش منفی میدن
اگر قرار باشد یک داور راجع به همه مهارت های هنری و ورزشی نظر بدهد لازم است از همه آن ها سر رشته داشته باشد این افراد در چند شاخه هنری و ورزشی فعالیت دارند
مهران مدیری علاوه بر تسلط بر بازیگری ثابت کرده در نقش استعداد یاب بازی گری بسیار توانمند است ایشان به موسیقی کلاسیک و سنتی تسلط دارد نوازنده و خواننده است , در ورزش های رزمی مهارت دارد
رسول نجفیان علاوه بر بازی گری نوازنده ساز های سنتی مجری و شاعر و خواننده
آقای زندگانی که علاوه بر بازیگری نوازنده گیتار ویولن و خواننده است
خانم مهراوه شریفی نیا که علاوه بر اینکه بازیگر است نوازنده قابل پیانو است
آقای رضا شفیعی جم که علاوه بر بازیگری نقاش قابلی است
آقای محمد رضا هدایتی که علاوه بر بازیگری نوازنده و خواننده است
سیامک انصاری علاوه بر بازیگری نوازنده پیانو است
البته متقاعد کردن برخی از این افراد برای اینکه داوری را بپذیرند کمی دشوار است یا هزینه بالایی را می طلبد اما قطعا ارزشش را دارد
مهران مدیری علاوه بر تسلط بر بازیگری ثابت کرده در نقش استعداد یاب بازی گری بسیار توانمند است ایشان به موسیقی کلاسیک و سنتی تسلط دارد نوازنده و خواننده است , در ورزش های رزمی مهارت دارد
رسول نجفیان علاوه بر بازی گری نوازنده ساز های سنتی مجری و شاعر و خواننده
آقای زندگانی که علاوه بر بازیگری نوازنده گیتار ویولن و خواننده است
خانم مهراوه شریفی نیا که علاوه بر اینکه بازیگر است نوازنده قابل پیانو است
آقای رضا شفیعی جم که علاوه بر بازیگری نقاش قابلی است
آقای محمد رضا هدایتی که علاوه بر بازیگری نوازنده و خواننده است
سیامک انصاری علاوه بر بازیگری نوازنده پیانو است
البته متقاعد کردن برخی از این افراد برای اینکه داوری را بپذیرند کمی دشوار است یا هزینه بالایی را می طلبد اما قطعا ارزشش را دارد
نظرات بشیر حسینی خیلی خام و سطحی است
ناشناس
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
حالا نه اینکه نظر بقیه شون خیلی پخته و فلسفی است
ناشناس
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
ناشناس00:27 یکی شون هست که اینقدر پخته وا رفته
من نمیدونم کی این دکی و داور کردہ۔
ناشناس
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
فروغی دیگه! خخخخخخ
ناشناس
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
میدونم ولی نمی گم
ناشناس
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
بسوزه پدره بی پارتی ای
بنظرم برای شروع وکشف استعداد که از اولویتهای این برنامه است خیلی خوب بود که داورها بجای رای دادن میشد فقط نظر بدن و رای رو به مردم بسپارند.
داور نباید اینقدر سطحی نظر بده و اونو برای دیگران مبنای علمی قلمداد کنه، این حرف دکتر به هیچ عنوان عاقلانه و علمی و سنجیده و از روی فهم نبود، دلیل درستی نبود. علم و هنر مرز نداره، تمام علوم و هنرها از هر جایی باشه با ارزش و مفیده، مگه مطالب و هنری که در دانشگاه آموختی همش ایرانیه؟!
برنامه خوبیه اول باره درکشور اجرا میشه،خارج از اینکه کپی باشه یانه
استعدادهائی که نهفته بودند ظاهروشکوفا میشن هرچند داوران عزیز، من بی ادبی نکرده باشم ،دانش کافی در راستای هنربازیگرا ندارن ،،طبیعی است چون شرکت کننده هاباهنرهای مختلف واردمیشوند ولی انتقاد راکمتر کنیم بیشتر حمایت کنیم هم ازآقای علیخانی که واقعا یک مجری توانا هست وهم از داوران عزیزوهم از شرکت کننده ها درمسابقه٪
استعدادهائی که نهفته بودند ظاهروشکوفا میشن هرچند داوران عزیز، من بی ادبی نکرده باشم ،دانش کافی در راستای هنربازیگرا ندارن ،،طبیعی است چون شرکت کننده هاباهنرهای مختلف واردمیشوند ولی انتقاد راکمتر کنیم بیشتر حمایت کنیم هم ازآقای علیخانی که واقعا یک مجری توانا هست وهم از داوران عزیزوهم از شرکت کننده ها درمسابقه٪
تركيب داورها اينطوري بهتر بود:
محمدرضا شريفي نيا، عادل فردوسي پور، مهران مديري و دكتر اصفهاني
محمدرضا شريفي نيا، عادل فردوسي پور، مهران مديري و دكتر اصفهاني
یکی به این علیخانی بگه که تو مجری ونمیتونی تو رای داوران دخالت کنیو با اونا بحث کنی پس اگر این طور بود، خودت داوری هم میکردی!!!
یکی به این علیخانی بگه که تو مجری ونمیتونی تو رای داوران دخالت کنیو با اونا بحث کنی پس اگر این طور بود، خودت داوری هم میکردی!!!
در نگاه علیخانی یه "عجب غلطی کردم این پرفسور !!!! رو داور کردم" خاصی به چشم میخوره
ناشناس
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
باید بسوزه و بسازه میخواست بیشتر دقت کنه.آبروی خودش رو برد با این انتخاب هاش
سیمینوف
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
علیخانی نیاورده...
ناشناس
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
مجبور شده بنده خدا!!! چیکار کنه؟
نظرات داوران اکثریت شخصی و سلیقه ایی عنوان میشه
دکتر حسینی لایق قضاوت در این برنامه نیست و اطلاعات ورزشی و هنری بسیار ضعیفی داره و برای اینکه کم نیاره بعد از هر رای که میده دلایلی رو میاره که ارتباطی با اجرا نداره.فکر میکنم از هر ده اجرا خوانندگی به نه نفر میگه زبان بدن ات خوب نیست.من نمی فهمم طرف اومده تست گزارشگری یا مجریگیری بده و یا اینکه خوانندگی ؟ شما باید به صدای طرف امتیاز بدی؟البته تقصیر هم نداره سوادش رو نداره
به نظر حقیر داور های برنامه هر چهار تا باید از موسیقی بازیگری و هنر تا حدودی سر رشته داشته باشند تا در همه موارد بتوانند نظر بدهند مثلا امین حیایی در هر سه مورد صاحب نظر است و تخصص دارد و بهترین رای ها را هم می دهد
به نظر حقیر داور های برنامه هر چهار تا باید از موسیقی بازیگری و هنر تا حدودی سر رشته داشته باشند تا در همه موارد بتوانند نظر بدهند مثلا امین حیایی در هر سه مورد صاحب نظر است و تخصص دارد و بهترین رای ها را هم می دهد
علی
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
حرکات ورزشی و آکروباتیک هم هست که امین حیایی اسم حرکاتش هم مثل بک فیلیپ بلده
ناشناس
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
داوری بشیر حسینی خیلی ضعیفه
مهدی م
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
همه جای دنیا داورها رای می دهند و اتفاقا اصلا توصیح هم نمی دهند. حالا این بندگان خدا اگر برای بیشتر شدن زمان برنامه به زور باید حرف بزنند دلیل بر باسوادی داورهای نسخه های اصلی تلنت نیست. ضمنا مثلا خانم نونهالی یا امین عزیز مثلا چه دلایل آکادمیک یا علمی برای رایشون میارن. این برنامه کلا پول جمع کن برای تهیه کننده است و سرگرم کننده برای حضار و بینندگان و کمی هم در آخر استعدادیاب و البته شاید برای شروع بد نباشد. پس خیلی جدی نگیرید و اگر نمی پسندید بهتر است کانال را عوض کنید
بشیر حسینی مقدار زیادی خود بزرگ پنداره و وقتی که کم میاره تحصیلات آکادمیک رو به رخ بقیه می کشه
ناشناس
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
در حد و اندازه این برنامه نیست
ناشناس
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
ای کاش یکی از هم دانشگاهی های من هم مدیر یکی از شبکه های تلویزیون می شد
علی
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
به نظر من هم باید اونو زارن کنار و البته آریا عظیمی نژاد رو خانم نونهالی خیلی خوبه و امین حیای یهم عالیه
ناشناس
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
از کی دانشگاه امام صادق شده آکادمیک
ناشناس
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
این اگه هاروارد یا آکسفورد درس خونده بود چقدر می خواست پز بده
اصلش کپی برداریه خود برنامه
به نظر من در این قسمت کار جدید همین پانتومیم ای بنده خدا بود. وگرنه خواننده که زیاد هست. برنامه های دیگه جالب هست ولی تکراری هست. بعد هم مجری خیلی نباید رو داوری ها تاثیر بزاره. همچنین داور زمانی که رای میده نباید رایشو پس بگیره
ناشناس
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
پانتومیم بسیار زیبا و اجرا کننده اش مسلط بود رای ناجوانمردانه بود
ناشناس
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
پانتومیم این آقا خیلی من رو جذب کرد و در اجرا و هم در معنی قوی ظاهر شد
اون قضاوت کننده ای که گفت برای من گنگ بود ای کاش یک تست هوش بده.اگر متوجه معنی پانتومیم نمی شود حتما به اندازه کافی باهوش نیستید
اون قضاوت کننده ای که گفت برای من گنگ بود ای کاش یک تست هوش بده.اگر متوجه معنی پانتومیم نمی شود حتما به اندازه کافی باهوش نیستید
ناشناس
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
آقای دکتر شما سنسور های لازم جهت درک پانتومیم را ندارید برای همین از این هنر خوشتان نمی آید.
این حرف شما مثل این است که من نا شنوا باشم و بگویم از موسیقی کلاسیک خوشم نمی آید
این حرف شما مثل این است که من نا شنوا باشم و بگویم از موسیقی کلاسیک خوشم نمی آید
دکتر گرامی نباید این هم توضیح شخصی می داد و جایی که اشتباه کرده بود باید معذرت خواهی می کرد.
ناشناس
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
متاسفانه ایشان این نوع برخورد را در دانشگاه نیاموخته اند
ناشناس
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
چرا حالا یک دههی شصتی را یهویی اینطور انداختهاند وسط الله اعلم.
ناشناس
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
شعور به مدرک ارتباطی نداره
بر خلاف مجری ،داورن احساساتی هستند و از نظر احساسی و عاطفی زود منقلب میشوند و البته شدیدا زود رنج هستند ملا سعبده باز ارومیه ای به آریا گفت اینجا را امضاء کن ،آریا گفت من می خواهم پشت کارت امضاء کنم که شعبده باز گفت من بهت میگم اینجا رو امضاء کن که رنجش آریا کاملا مشهود بود و در آخر آریا اولین کسی ود که به وی منفی داد و همچنین گفت که من همان اول یعنی وقتی به من گفتی جایی را که میگیم امضاء کن می خواستم منفی بدهم یعنی او اول کار بدون دیدن کار فقط بخاطر اینکه از رفتار شعبده باز خوشش نیامده بود تصمیمش را گرفته بود و بقیه هم از آریا پیروی کردند و منفی دادند زود گریه میکنند و تحت تاثیر قررا میگیرند و ... حرفهای احساسی ، عاطفی و گاها از روی عقده و کینه میزنند
یه مشت کم اطلاع
تو این برنامه داورانی که فقط نظر شخصی رو در قالب اکادمیک مطرح میکنند خلاصه خیلی کمدی هست.
هر چه را میخواد بومی کند اگر با همین فرمون خرکت کنه ترامپ را هم بومی میکنه.
السید
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
توسریال پایتخت ترامپ بومی هم رونمائی شد.خخخ
نظر همه محترمه ولی مجری حق نداره تو کار داور دخالت کنه.
ناشناس
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
علیخانی فقط مجری نیست تهیه کننده و صاحب امتیاز و یه جورهایی همه کاره برنامه است.اعتبارش رو گذاشته این وسط نمیتونه ببینه که با یه مشت چرندیات اعتبارش رو زیر سوال ببرن
ناشناس
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
بهتره بگید علیخانی کپی کاره، نه تهیه کننده و صاحب امتیاز
ادمی که نقش اقا معلمها را خوب بازی میکند وادعای فضل هم دارد
ناشناس
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
بابا اون دوره ها گذشته چرا نمیخواهید بفهمید؟؟؟؟
دکتر بیشتر احساسی عمل میکنه
ناشناس
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
خخخ دکتر رو خوب اومدی
ناشناس
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
دکتر برو دکتر
ناشناس
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
دکتر احساسی عمل نمی کنه احساسی حرف میزنه
ناشناس
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
دکتر تفت دادن است این بنده خدا
ناشناس
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
دکتر بودن رو خیلی ها به هجو کشوندن... متأسفانه امروزه دکتر بودن مساوی با با سواد بودن نیست...
لطفا به اطلاع اقاي عليخاني برسانيد وظايف مجري و داور دو مقوله متفاوت است و ايشان به صورت منطقي مجاز به اثر گذاري روي راي داوران و اصولا راي دادن نيستند لذالازم است به ايشان تذكر داده شود تا شائبه هاي كوناگون از بين برود،
چرا ايشان مجاز است هر كاري بكند اما مجريان ديگر!!!اگر با ذائقه حضرت اقاي .... يكي نيست عليرغم سطح سواد رسانه اي و علاقه وافر مردم بايد حذف شوند ،
من كه فكر مي كنم صدا و سيما با اين همه بودجه كه انهم از محل اپليكيشن ها براي برنامه ها استفاده مي كند به شعورم توهين شده است
چرا ايشان مجاز است هر كاري بكند اما مجريان ديگر!!!اگر با ذائقه حضرت اقاي .... يكي نيست عليرغم سطح سواد رسانه اي و علاقه وافر مردم بايد حذف شوند ،
من كه فكر مي كنم صدا و سيما با اين همه بودجه كه انهم از محل اپليكيشن ها براي برنامه ها استفاده مي كند به شعورم توهين شده است
ناشناس
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
چه دل پری داری تو
انقد صحبت معمولی دو نفررو گنده کردید
جدای این اختلاف نظرها ویادخالت های بی مورد علیخانی ٰبرنامه دیشب چه استعدادهای درخشانی را برما نمایان کرد؟!
همش نمایش و ساختگی هست و علیخانی اینطوری میخواد بیننده جمع کنه
ناشناس
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
علیخانی هی بدون عصرجدیدهم بیننده هاش زیادن اتفاقااین برای کسانی که استعداددارن خیلی خوبه شمادوس ندارین نگاه نکنین نظرهم ندین
خود عصر جدید کپی است پس بیخود میکنید اجرا میکنیدو تقلید میکنید.
ناشناس
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
همه جا این برنامه رو تقلید می کنند ولی این یکی از میان انچه که من دیده ام ابتدایی ترین و نازل ترین است
جمشید
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
خب ملت رو سرگرم خود کردید
از اون طرف هموطنانمون در سیل غرق شدند
از اون طرف هموطنانمون در سیل غرق شدند
ناشناس
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
جناب آقای دکتر با قیاس خودتان سخن می گویم .همان کت و شلواری که بر تن دارید غربی است ، چرا لباس بومی نمی پوشید و بازهم با قیاس خودتان ، بسیاری از جوانان لباس شما را نمی پسندند چرا همانند آن ها لباس نمی پوشید . مگر ملاک هنر، فقط اقبال عموم است . اگر این گونه است که پیکاسو اصلا هنرمند نیست.
ناشناس
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
این حرف شما کاملا بی ربط است چون اصلا در این نوع برنامه بحث کپی بودن مطرح نیست این یک تیپ برنامه است که در هشتاد کشور دنیا ساخته می شود
این حرف شما مثل اینه که تیم ملی فوتبال تشکیل بدیم بعد شما بگی این کار کپیه
این حرف شما مثل اینه که تیم ملی فوتبال تشکیل بدیم بعد شما بگی این کار کپیه
ناشناس
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
نمی دانم چرا به برخی از دوستان با بعضی گرایش های فکری وقتی میدان داده می شود جایگاه خود را فراموش می کنند.
جناب دکتر شما برای داوری در عصر جدید دعوت شدید نه به عنوان کارشناس هنری که در مورد پایه های هنر نمایشی حرف بزنید
این شرکت کننده دارای مدرک تحصیلی پانتومیم است وقتی شما اینگونه نظر می دهی به مدرک تحصیلی این فرد و همه کسانی که این رشته تحصیل می کنند توهین کرده اید.آیا شما دوست دارید کسی به شما بگوید ارتباطات رشته نیست؟
جناب دکتر شما برای داوری در عصر جدید دعوت شدید نه به عنوان کارشناس هنری که در مورد پایه های هنر نمایشی حرف بزنید
این شرکت کننده دارای مدرک تحصیلی پانتومیم است وقتی شما اینگونه نظر می دهی به مدرک تحصیلی این فرد و همه کسانی که این رشته تحصیل می کنند توهین کرده اید.آیا شما دوست دارید کسی به شما بگوید ارتباطات رشته نیست؟
ناشناس
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
ناشناس|Czech Republic|۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۰
حرف خودت بی ربطه.
پانتومیم یه تیپ اجرای برنامه نیس؟
حرف خودت بی ربطه.
پانتومیم یه تیپ اجرای برنامه نیس؟