۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۹

با رامبد مخالفم اما هواشو دارم!

کد خبر: ۶۲۶۳
تعداد نظرات: ۱۱۹ نظر

۱- من امیرمهدی ژوله نیستم.
نامبرده هر کاری که نشان دهنده‌ی از خودبیگانگی باشد را تعریف می‌کند.

ژوله حتی اگر قرار باشد گندم دختر بچه‌اش برود چرت و پرت های ساسی مانکن با محتوای  سکس و عشوه و تجاوز را تکرار کند اما با این کار سیستم لج کند، راضی است.
(کسی که به فرزندش رحم نمی‌کند؛ ببنید چقدر داغون شده)
حالا هم طبیعی است سر از پا نمی‌شناسد که یکی از چهره‌های موثق مردم رفته ینگه دنیا برای بچه‌اش پاسپورت بگیرد.
ژوله خیلی وقت است که از سر کینه و ناکامی شدید رد داده است.
- خدا شفایش بدهد -

۲- من فلان کارگردان و فلان شاعر انقلابی هم نیستم که بخواهم از سر محبت و رفاقت با چشم گریان برای کار رامبد توجیه تراشی کنم و برای آرام کردن جامعه‌ای که از دوگانگی حرف و رفتار این سلبریتی "جریحه‌دار" شده آیه و حدیث جور کنم.

۳-من طرفدار رامبد هم نیستم که کور کورانه بگویم یک نفر آدمی مثل رامبد جوان آزاد است هر غلطی بکند و زندگی خودش به خودش مربوط است.
رامبد جوان که از خانه سبز مشهور شده و با خندوانه میلیاردر ، جای خودش را دارد.
در کشور تماما دولتی ما حتی مهناز افشار که ادای اپوزیسیون روشنفکر پان ایرانیست را در می‌آورد هم تا خرخره مدیون پول و امنیت و شهرت بیت‌المال است .
رامبد نه پولش حاصل نبوغ خودش است - مثل ماهی صفت و ریوندی-
نه شهرتش
نه توجه و محبوبیت‌ش
پس نمی‌تواند بگوید، هر کاری دلم می‌خواهد انجام می‌دهم و چقدر بد که نه او و نه مسئولین او در صدا و سیما هیچ کدام کتاب " سرمایه‌شهرتی تا شهرت رسانه" را نخوانده اند تا بدانند دقیقا کی هستند و چه باید بکنند؟

۴- از آن مقدس ها هم نیستم که تصور کنم فضای مجازی حریم خصوصی است و آنچه افشا می‌شود دیدن و گفتن و حرف زدن درباره‌ی آن مصداق غیبت و قضاوت است.

اما در عین حال به عنوان یک اهل رسانه‌ که چیزهایی از دین و روان می‌داند:

اولا درک می‌کنم رامبد جوان هم بعد از چند فراز و نشیب بد در زندگی خانوادگی اش ، حالا که در آستانه ۵۰ سالگی برای نخستین بار پدر می‌شود ؛ در ذهن و زندگی‌اش چه خبر است؟

ثانیا همانطوری که رفیق پرچمدار #نهبهکنکور ما هم بخاطر دل همسرش خودش را محق دانسته ، فرزندش را مدرسه غیرانتفاعی ثبت نام کند ؛ من و شما و رامبد جوان هم ممکن است به هر دلیلی کاری بکنیم که قلبا به آن اعتقادی نداریم.
به هر حال زندگی متاهلی یعنی رفتارهای مشترک ، ایده‌های مشترک و کارهای مشترک

ثالثا لغزش رویکردی آقای جوان و یا رفتار خانواده‌اش یا هر چیز دیگر باعث نمی‌شود، زحمتی که رامبد در سالهای اخیر برای شادی و کشف استعدادهای جوان این کشور کشیده را در نظر نگیریم و اجازه بدهیم آنهایی که از رامبد به خاطر شادی آفرینی‌اش عصبانی هستند او را اعدام کنند.

فلذا از عقلای قوم خواهش کردم:

رامبد را پیدا کنید.
گوشش را بگیرید
گلایه‌های حق مردم را به سرش بکوبید
اما او را به کشور و به تلویزیون برگردانید

رامبد سرمایه‌ی مملکت است. در همه سالهایی که ترامپیست‌ها و پهلویسم ها و داعشیسم ها دلشان می‌خواست کشور را با زنجیره‌ی غم نابود کنند و اسکاریست ها از کشور ما جامعه‌ای پلید و خسته و عصبی جلوه دهند...
وسط خواب زمستانی و جنگ قدرت درونی در رسانه ملی ؛ بی‌تردید این رامبدجوان بود که یک تنه جلوی سقوط رسانه ملی و خاطراتش ایستاد.

کسی که الفبای رسانه را بشناسد و معتقد به جنگ رسانه ای باشد ، به راستی می‌داند که بخش بزرگی از تحریک مردم علیه رامبد امروز ، انتقام و تاوان کدام دلاوری و جانبازی و سلحشوری رامبد جوان است.

بنابراین نه بخاطر به دنیا آوردن یک کودک کانادایی_ایرانی و نه بخاطر هیچ بهانه‌ی دیگری این سرباز دلاور سالهای دشوار و غریب جنگ رسانه‌ای مان را فراموش نمی‌کنیم و تنها نمی‌گذاریم.
همین که امروز زالومه ها آتش بیار معرکه اخبار رامبد جوان هستند، چراغ راه برای اهل فن روشن است.
همین که ضد انقلاب از این قصه خوشحال است مشخص است تکلیف چیست؟

 

حرف همین است :
وارد دعوای حیدری نعمتی نمی‌شویم
گلایه هم داریم
اما رامبد را رها و فراموش نمی‌کنیم.

محمد صادق دهنادی

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
نظرات مخاطبان
انتشار یافته: ۱۱۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
از دید یک منتقد منصفانه نوشتی
ناشناس
احسنت
ناشناس
اونائی که مثبت دادن لابد اشتباهی دستشون خورده
ناشناس
خدایش من از اصلاح طلب ها موندم که چرا با رامبد مخالفت کردن ولی با مهناز افشار و صد تا سلبریتی دیگه که اوناهم کار رامبد رو کردن مخالفت نکردن
ضمن اینکه رامبد آخرین نفری بود که این کار رو کرد و اونها جز پیشگامان این سنت بودند
بعد مگه با تکیه به همین سلبریتی ها نبود که رای اوردید خوب نیست که نمک بخورید و نمک دان بشکنید
فدوی
نون اصلاح طلبها تو مخالف ( سوری ) با صدا و سیما است . رامبد هم که پایۀ ثابت تلویزیونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
عالي گفتين.
ناشناس
فک کنم هر چی ایشون کشیده با هم مصرف کردین
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
عالی بود، مثل همیشه
ناشناس
بله ایشون مثل همیشه چرت زیاد گفتن
دیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
من اولین بارە اسم شما بە چشمم میخورە تا حالا نە اسمت و شنیدم و نە کاری در زمینە فیلم و هنر ازتون دیدم مطمئنا خیلیها مثل من با اسم شما بیگانە هستن کاش اول خودتون را معرفی میکردید و چند کاری کە در زمینە فیلم و هنر انجام دادەاید یا در انها نقش داشتەاید نام میبردید تا اوقت سبک و سنگین کنیم کە نوشتەاتون چقدر ارزش دارە نمیشە کە یە ادم گمنام در مورد مسئلەای کە در ان سر رشتەای ندارد و با ان بیگانە است حرفی بزند و نظر بدهد.
ناشناس
آقا تو با ما قال کار داشته باشه، چیکار داری طرف کیه
سروری
این آقا پائینیه می گه سرچ کردم مشخص شد کیه
شهاب
اتفاقا از شما که ظاهرا خیلی ادعاتون میشه بعیده که برای اعتبار بخشی به یک مطلب دنبال شهرت نویسنده بگردید!درک مطلب و پی بردن به وزن یک نوشته با سطح آگاهی و هنر تفکر مخاطب ارتباط داره نه نام نویسنده!
محمد مرتضوی
آفرین دیار عزیز که خوب گفتی مشکل ما در جامعه دقیقا با افرادی مثل رامبد و آزاده نامدار همین کارهای آنهاست. که اینقدر حس خوب بودن میگیرن که یادشون میره چی هستن و کی هستن و خیلی های دیگه هز این حس ها گرفتن ولی هنوز روی خوش سکه بطرف آنهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
رامبي ، رامبد ديگر براي اين کشور مرد!
کیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
فقط میتونم بگم محشر بود این نگارش
ناشناس
هیچ بقالی نمیگه ماست من ترشه
زهرا
موافقم.عالی بود.
مقداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
جناب نویسنده. بعد از خواندن مطلب بی سر و ته شما باید بهتون یاد آوری كنم كه شما در حدی نیستید كه در این مورد راهكار بدهید و قضاوت كنید .
ناشناس
هر کسی در هر موردی دلش خواست حق داره نظر بده، شما هم حق داری نخونی، یا بخونی ولی عمل نکنی.
سرداری
یه دکترای رسانه نظر نده تو نظر بدی؟
ناشناس
دکترای رسانه مگه چه تحفه ایه ندید بدید؟ الان دکترا در حکم سیکل چهل سال پیشه
ناشناس
مقداد جان هر کسی میتونه نظر بده، همانطوری که آقای ژوله نظر دادند.
محمدخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
مطلب فوق جالب و قابل تامل است .نویسنده سعی کرده تمام جوانب را رعایت کند و از طرفی شان و منزلت رامبد را نیز حفظ نموده است.گرچند اقدام آقای رامبد در تولد فرزند خود خارج از کشور کار خوبی به نظر نمی رسد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
حالا آقای دهنادی عزیز ، برای من بی خبر و عامی بگو که شما کجای این معادله یا مجادله ایستادی ؟؟؟ یه خرده خودت رو معرفی کن ببینیم از کدوم ارگان و نهادی هستی ...
ـ مشخصا از اصولگرایان هستی چرا که متنی که نوشتی به متنهای کیهان و فارس پهلو میزنه ، ضمنا خراب کردن ناجوانمردانه و عصبی مخالفان هم کار این تیپ افراد و رسانه هاست پس شما قاعدتا از هم طیفان فارس و کیهان هستی ، اونجا که ژوله بدبخت رو با الفظ رکیک نواختی !!! بویژه اینکه این الفاظ رکیک رو در اوج بی معرفتی و لجن پراکنی برای یک دختر نابالغ بکار بردی ، دیگه شک نکردم با کیهان و کیهان نشینان همسو و هم مسلک هستی ...
شمسی
آقا یا خانم ضد کیهان
بی خبر حرف نزن
چیزی که نویسنده آورده عینا جملات آقای ژوله درباره آهنگ جنتملمنه
برو توی اینستاگرامش بخون

می گه به نظر من خواندن لب رو بده جون بابا و چطوری سکسی در آهنگ جنتملمن برای دخترم هیچ ایرادی ندارد
زنبورک
یه امتیاز مثبت کم کنید،اشتباهی دادم،البته منفی هم تمیدم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
رامبد سرمایه مملکت است؟؟؟!!!!!
حسابی خندیدم. روحت شاد.
ناشناس
رامبد با این همه کار خوب سرمایه نیست
تو هستی دوزاری!
ناشناس
سرمایه مملکت حججی ها هستند نه کشف حجاب کننده ها در خارج.
ناشناس
اگه رامبد سرمایه مملکت هست پس خیلی حیف شد که سرمایه زاده اش در کانادا متولد خواهد شد و مملکت از یک سرمایه دیگر محروم خواهد شد. ها ها ها
ناشناس
ناشناس 16:00 رامبد برات سرمایه هست؟ پس شناختمت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دقیقا داری میگی اونائی که انزجارشون رو با کشف حجاب فلانی در کانادا با نظرات و پست هاشون اعلام کردن، ضد انقلاب رو خوشحال کردند.
نگارنده گرامی کمی با تفکر مینوشتی بهتر نبود؟
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
واقعا واسه تابناک خجالت آور هست که این اراجیف رو منتشر کرده. عقده و حقارت نویسنده از تک تک کلمات واضح و مشخصه. اگر ایشون از اهل رسانه هستن که باید فاتحه رسانه و اهلش رو خوند
مريم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
چي ميخواد بگه اين بنده ي خدا؟ ما كه نفهميديم
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
خندوانه و رامبد جوان مثل بقیه بودن اما از پول و جیب ملت حالا شدن پاسپورت دار
مردم می تواند خندوانه را تحریم کنند
کسی که به شعور مردم توهین کند از مردم نیست
اقای جوان پیشینه و خودت را فراموش نکن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اسکاریست ها از کشور ما جامعه‌ای پلید و خسته و عصبی جلوه دهند...
چه خوب توصیف کرده بود
آره موافقم
ناشناس
جامعه ما خيلي مرفه هست و مردم ما دارن تو خوشي غرق ميشن پس!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
آفرین بر نویسنده این متن
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ماشالا شما چه دل پری داشتید از همه چیز و همه کس. بهتره اول یه روانشناس تشریف ببرید کمی مشاوره درمانی داشته باشید چندتا آرامبخش هم بخورید بعد بیایید مقاله بنویسید. هرچی از دهنتان در اومد گفتید هر بی احترامی به رامبد و ژوله و دیگران خواستید کردید که بگید هوای رامبد رودارید؟ عجب!!!
کریم زاده
خود ژوله امروز از مزخرفاتی که در اهانت به ملت ایران گفته معذرت خواسته
شما هنوز می گی درست گفته؟
خودتو نشون بده به همون که گفتی
ناشناس
|
Australia
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
برو بابا، قضیه رو شخصی نکن، از بالاتر نگاه کنید به مسئله
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ببخشيد؛ژوله؟!شوما؟!
علی
|
Netherlands
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
شما خودت کی هستی که به همه گیر بدی و نسخه بنویسی؟شرایط جور دیگه بود چی بارت میکردن؟در ضمن اگه میتئنید گوش بگیرید و به مملکت برگدونید جناب خاوری دم دست تره گوش ایشون رو بگیرید و برگردونید.
شیرین
گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
تو یکی محکم بچسبش. برا ما ماهیت این اقا خیلی وقته رو شده
مژگان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
آقای نمی دونم کی
که هی خواستی با مبری کردن خودت از دیگران خودت رو از بقیه بهتر نشون بدی
فقط یک کلمه بهت می گم و بس
بیجا می کنی لفظ مقدس سرباز رو روی هر کسی میذاری
بقیه هم غلط میکنند سرباز رو به هر کسی خطاب کنند!
سرباز اقتصادی
سرباز علمی
سرباز فقط یه معنی داره
طفل معصوم مادر و پدری که تفنگ دست گرفته، لباس رزم به تن داره، در پادگان یا جبهه یا لب مرز داره خدمت می کنه
جونش در خطره
باید 5 صبح بیدار باش داشته باشه و 7 شب خاموشی
حق داشتن موبایل نداره
پست نگهبانی شب تا صبح از پا میندازدش
دور از خانواده است
زندگیش رو هواست و وقف خدمته، نه وقف خودش
هر لحظه هم بهش فرمان بدن هر جایی باید بره حتی جلوی گلوله دشمن
سرباز بی نام و نشان، بی هیچگونه مصونیت...
سرباز رو فقط حق داری به اینها بگی
نه کسی که از هرهر و کرکر میلیاردی درآمد کسب کرده
کسی که یه زمانی آه می کشید یه میان برنامه اجرا کنه الان شده تهیه کننده فیلم های مشکوک...
حق ندارید به چنین شخصی بگی سرباز!!!!
ناشناس
ماهیت جنگ رسانه ای را نمی شناسی
تصور می کنی که با شعار دادن می شه نبرد کرد
همین که بدون حمایت مالی تلویزیون تونسته چند دوره خندوانه بسازه یعنی نبوغ داره
ناشناس
تو هم غلط میکنی که به دیگران بگی غلط میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
تابناک خودتو خراب نکن
دکتر حقیقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
چی می گی ؟!! جنگ رسانه ی کجا؟ جانبازی و سلحشوری چی ؟!!!! ما حق نداریم برخی کلمات که بار معنایی مقدس دارند مانند جانبازی و سلحشوری و .... را برای هر کس و هر کار وهر جا خرج کنیم . که اگر بکنیم . ظلم به کلمه و معنای ان و کسانی که بااین کلمات عجین هستند کرده ایم . در ادبیات کاری و تشکیلات بنیاد شهید هم به شهید و جانباز توجه شده و تعریف عملیاتی دارد . برخی از ماها فکر می کنیم بازی با کلمات در هر مقدار و حدش خوب اشت و توانایی ما را به رخ دیگران می کشاند . در حالی که خیلی وقتها اینگونه نیست!!!!!!
ناشناس
متشکرم دکتر
هوشمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اینی که گفتی یعنیییی چه ؟؟!! لااقل یه مقدار پایین از سطح دیپلم صحبتی می کردی ما هم بفهمیم چی می گی و دعوا سر چیه !!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
آفرین، موافقم با این متن. کمتر پیش میاد با تحلیلهای تابناک موافق باشم البته.. :))
لیلا
|
Germany
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
حالم از تحلیل مزخرفت به هم خورد.بهت پول داده اینجوری ماست مالی کنی براش؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
به نظرم من بیشتر اومدی بگی مردم و مسئولین بی خیال بشین کاریه که کرده شتر دیدی ندیدی
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
بی چاره رامبد که تو ازش تعریف می کنی .... ژوله هم باید حواب اساسی به صحبتهای این بابا بدهد ...( ژوله حتی اگر قرار باشد گندم دختر بچه‌اش برود درباره‌ی سکس و عشوه و تجاوز مزخرفات ساسی مانکن را تکرار کند اما با سیستم لج کند، راضی است. ) خیلی زشته واقغا این ادبیات ...
رحمان
ژوله خودش تو پست مربوط به ساسی مانکن در اینستاگرامش گفت مشکل نداره بچه اش شعر جنتلمن ساسی مانکن را بخونه
ناشناس
رحمان خان ... ژوله گفته اشکالی نداره بچم جنتلمن ساسی رو گوش بده قبول ولی دقیقا کجا در مورد عشوه و تجاوز و سکس حرف زده؟ آیا شما توجیه هستید بین سکسی با سکس فرق وجود داره؟ همین افکار پوسیده شماست که فراریشون میده از ایران و میرن برای تابعیت خارج اقدام میکنن که شما براشون تعیین تکلیف نکنی حرف زیاده ولی این رسانه جاش نیست که بگم کیا با چه تفکراتی و چه سطح از سوادی دارای سمت های اجرایی هستن
رحمان
ناشناس 17:3 آیا واقعا آهنگ جنتلمن رو گوش کردی؟
می شه کسی کلماتی را بخونه اما درباره اش سوال پیش نیاد؟
سکسی بودن با فهمیدن سکس چه فرقی داره؟
خودت به عنوان یک انسان فهمیده حاضری فرزند نابالغت را در معرض این پیام قرار بدی؟؟؟
بدن رو ببین جووون بابا
لبه رو بده
چطوری سکسی؟

اما ژوله از سر لج کردن با سیستم کشور حتی حاضر دخترش اینا را گوش بده

من کاری به نظام و سیستم و بحث سیاسی ندارم

ما عقل نداریم؟
یک جو غیرت نداریم؟
شیرین
نویسنده ش فقط میخواسته خودشو مطرح کنه. حرفهای صدتایه غاز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
طبق جملات این متن، اعتراض کننده ها به کار رامبد که رفته بچه اش کانادایی بشه ضد انقلاب شدند. این چه متنی هست که منتشر کردی تابناک؟؟؟
ناشناس
خدا شفات بده
اصلا متن را نخوندی
ناشناس
ناشناس 16:37 ممنون که برام شفا خواستی چون دیسک کمر دارم. من هم در قبالش برات عقل و درایت میخوام. در جمله آخر این متن نوشته شده که ضدانقلاب از این قصه خوشحال است. این یعنی اینکه اعتراض کننده ها به کشف حجاب فلانی باعث خوشحالی ضد انقلاب میشه. این چه منطق عجیبی هست؟
سرابی
معنا اشتباه شیر فهم شده جونم
هر ریزشی که در کشور باشه باعث خوشحالی ضد انقلابه
ناشناس
از دست رفتن یک دلقک یعنی ریزش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
میخاستم همچین متنی تو اینستام بزارم که دیدم مبسوطش رو شما نوشتی. خدا خیرت بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
چرا با این افراد برخورد نمیشه؟؟؟؟
کار اینا کم از ایران هراسی که بقیه دشمنا راه انداختن نیست. یکی دنیا رو از ایران میترسونه که نیان سرمایه گذاری نکنن. یکی هم مثل این آقا و خانومش با این کارشون میگن ایران آینده ای نداره.
مملکت پر از استعداد هست در هر زمینه. بنابراین بهتره رامبد و خانومش تشریفببرن کانادا و از تابعیت کانادایی بچشون لذت ببرن و جاشون بدن به کسان دیگه که اگه با ژست وطن دوستی و ... میلیاردر شدن یهو نپرن اونور آب بچشونو به دنیا بیارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
قشنگ مشخصه کامنتهای موافق با متن رو خود نویسنده نوشته
مدیر پایگاه
مدیر سایت

مخاطب گرامی به منظور جلوگیری از کامنت های صوری و هرزنامه از هر آی پی کامپیوتر برای هر پست تعداد  محدودی کامنت قابل بارگذاری است و تمامی کامنت های تابناک جوان از سیستم ها و کاربران متنوع بارگذاری شده و کامنت های فیک به صورت خودکار حذف می شوند.

ناشناس
هنوز متوجه نشدی که هر ip فقط یه کامنت میتونه بده
ناشناس
برای جلوگیری از فعالیت دوستان آلبانی چکار کردی ؟
رجبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
اولش سلام : مطلب را ذخیره کردم . با بیشتر عناوین آن 50 درصد موافقم . موضوع ژوله محل طرح نداشت چون سر باز کردن عقده و بیماری بود . از ایام مثبت هر کس میتوان دفاع کرد . اگر در اصل صادق بودند . اگر کار رامبد حتی هجرت بود بیان دلیلش خوب بود . کارگران افغانی هستند که در گرمای تابستان با کار سخت در سرزمینی غریب روزه میگیرند و با کمترین دستمزد کمک حال خانواده شان هستند .و چیزی از من و تو و او کم ندارند . مرحوم دکتر در معنی کلمه اخلاص یافته ای داشت که اخلاص را یکتائی و یک توئی معنی میکرد . ما ها را بیماری شرک پنهان فرا گرفته و رامبد جوان امروز شرکش ظاهر شده به همین جهت کوششهایش خراب شده . یعنی دیگر سرباز نیست . دیگر اهل رسانه ایران نیست . و دیگر هنرمند ایرانی نیست . البته در صورتیکه با نیت گرفتن سجل کانادائی از بیمارستان آنجا برای فرزندش رفته باشد . ممکن است علت قابل قبولی برای رفتن داشته باشد که همه ما پیشا پیش از ایشان عذر خواهی میکنیم
ناشناس
آفرین به این منطق و انصاف
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
نویسنده ناشناس و یا کم شناسی که با جملات کودکانه ابتدا خود را صیقل میدهی و سپس عناوینی به هدفت میچسبانی که اصلا لایقش نیست، بهتر نیست قضاوت را به مردم بسپاری؟ مردمی که به زعم امثال تو نادانند و فرق رفتار عادی و فردی ریاکار و سودجو را نمی دانند! بس است این بازی تاخ با مردم در رنج و گرفتاری که امثال ایشان می کند و امثال شما جاده صاف کن آنهاست. زیادی خودت را زرنگ دانستی!!!
ناشناس
ناشناس 17:31
چرا فکر می کنی تو می تونی نظر بدی اما نویسنده متن نمی تونسته
آزادی بیان یعنی همه حرف بزنند
رضائیان
|
Germany
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
کامنت ها را می خواندم متوجه یک چیز جالب شدم
متعصبین مذهبی با لائیک ها در آتیش زدن رامبد جوان هم نظرند
ناشناس
لائیک همه را به کیش خود پندارد.
کسی که لائیک باشه تابناک نمیخونه.
سایت های زیادی براش مهیا هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
رامبد استعدادهای کشور رو کشف می کرده؟؟؟!!!!!
اونی که میگفت: (موزه موز) استعداد بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
برای نویسنده یک پیشنهاد برادرانه دارم:
برو تغییر رشته بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ببخشید شما؟
چی زدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
متاسفم برای کسی که هوای کشف حجاب کننده ها رو داره
ناشناس
رامبد کشف حجاب کرده؟؟؟؟
ناشناس
نه خیر. رامبد نیازی به کشف حجاب نداره.
همسر مکرمه شون کشف حجاب فرمودن. اونم از نوع بی آستینش
زنبورک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
آفرین برتو!!!
دقیقاً حرف دل بعضی ها رو زدی که خودشون یا جرئت گفتن نداشتن و یا مجال گفتن.ولی همه اهل فن به این قبیل گفتار میگن سفسطه.اولش هم چندتا بد و بیراه به رامبد گفتی تا همه باور کنن تو یک بی طرف دلسوخته ای ولی بازهم آدم های عاقل میدونن که دلسوخته نیستی بلکه جای دیگرت سوخته.بفرما!
ناشناس
بی تربیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
نمردیم و شنیدیم یک مرد هم کشف حجاب کرده
ناشناس
نمیرید و عکس زنش رو ببینید که کشف حجاب کرده
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
کاش رامبد به کانادا نمیرفت

کاش رفتنش رو رسانه ای نمیکرد

کاش حالا برگرده

کاش ...
ناشناس
از کارآموزهای دلقکی هاشی؟ یعنی از استند آپ کمدین های لوس؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
ایشون بهتره بره کانادا پول دربیاره و حق نداره از پول این ملت ریالی گیرش بیاد
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۵
چرا در کشور ما بجای شایسته سالاری و الگو قرار دادن ایشان افراد کوچکی را بعنوان شخصیت بزرگ میکنیم که حتی قادر به حفظ موقعیت بادآورده شان نیستند؟! اینان حتی نمیبینند اسطوره های خودشان که مقیم ینگه دنیا هستند مجبورند برای امرار معاش به کشورهای همسایه مان مسافرت کنند تا شاید درآمدی کسب نمایند و ایشان اعتباریکه به لطف خداوند براحتی با عوام فریبی بدست آور میآورند به حراج میگزارند! اینان که بعد از کسب ثروت و چند بار سفر نام آثار هنر یشان به تگزاس ، قانون مرفی ؛ پاستا و پیتزا و این اراجیف تبدیل شده است!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
البته زالومه های وطنی (مثلا کیهان) هم بدشان نیامده از ماجرای پیش آمده.
سلمانی
|
United States of America
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
درود بر این نگاه جامع
رامک
سلمان اخوی ببین چند تا منفی خوردی
محمد مرتضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
همانطوری که در جواب یکی از دوستان گفتم
مشکل ما در جامعه با افرادی مثل آقای رامبد جوان و آزاده نامداری هستش و گاها مشکلاتی از مداح و حتی روحانی مثل آقای گاستانی دیده میشه
این آقایون اینقدر حس خوب بودن بخودشون میگیرند که ماکه یادم میره اینا موجودات زمینی بلکه آسمانی و بهشتی هستند خودشان هم فراموش میکنند که چی و کی هستند
متاسفانه در بدنه تاثیر گذار تمام بخشهای حکومتی و سازمانی از این افراد فریبکار بسیار هستند که هنوز رسوایی دامن گیرشان نشده و شاید هیچوقت رسوا نشوند
ما از این افراد ضربه زیاد خورده و خواهیم خورد اما ضربه مهلکتر و کاری تر از طرف کسانی است که این افراد دغل و مکار را پر وبال میدهند
ناشناس
امکان نداره هیچوقت رسوا نشن. امکان نداره.
رسوائی سراغ هر فریبکاری خواهد آمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
آقای نویسنده خودبزرگ بین ما به شدت "دلواپس" بود
ایرانی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
تقصیر رامبد نیست , امثال رامبد خوب بلدن پا بذارن رو شونه های عوام و بالا برن , یه نگاه مختصر به کارنامه ش بندازید تا متوجه بشید امثال رامبد جوان هیچی نیستن حتی در همین فضای بسته ی رسانه و سانسوری که کل وجود مارو فرا گرفته , یه فیلم خوب داره "ورود آقایان ممنوع " که شما از همین فیلم خوبش رضا عطاران و پیمان قاسم خانی رو حذف کنید دیگه هیچی باقی نمیمونه, اگر دقیق تر نگاه کنید رامبد تنها نیست , رامبدها گفتار و رفتارشون رو با شرایط کشور و عملکرد مسئولین تنظیم میکنن, جلوی دوربین حرف از مقاومت, ایثار , امید واهی و حرف های گنده گنده اما پشت دوربین زندگی لاکچری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
رامبد با اینکار به عدم اجرای قانون و برخوردهای غیر منطقی برخی مسئولین و... اعتراض کرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
تو یک دروغگو تمام عیار هستی .مردم ایران را به سخره گرفتی .ما بابت ان همه دروغ از تو نمیگذریم .خیالت راحت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
ریاکاری بدترین کارهاست که در مملکت ما رواج یافته ای کاش یک دستگاهی اختراع شود که نیت باطنی افراد را نشان دهد...
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
فکر کنیم که چرا با یک کار اشتباه یک نفر ، تمامی کارهای خوب این شخص نادیده گرفته بشه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
چقدر بد بخت شدیم که رامبد مسخره شده برای ما سرمایه . یه مشت برنامه مزخرف و بی سر و ته اجرا گرده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
رامبد جوان سرباز سلحشور کجا بوده ؟؟؟؟
خوت فهمیدی چی نوشتی؟؟
فقط با این قسمت از حرفات که تقریبا اعتراف کردی هیچی نیستی موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
وطنم پاره تنم..
میدونین چی جالبه ؟ یه عده ای از فضولات و حتی جنازه دیگران هم برای بالا رفتن خودشون استفاده میکنن...بابا دکترای توجیه...ای فرهیخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
با نام خدا
این بابا با پول مردم فرصت پیدا کرده و مطرح شده . اتفاقآ با بدبختی مردم معروف شده چرا باید مردم و وطن خودشو پس بزنه ؟؟؟
حتی در دوران ستم شاهی نیز سلبریتی ها و دولت مردان همچنین کاری نمی کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
دروغ را فقط یک متخصص میتواند برای مردم به صورت یک حقیقت جلوه دهد
اما اینگونه متخصصان هرگز فیلسوف نمی شوند، زیرا دنیای سیاست به وجودشان بیشتر احتیاج دارد...
ویل دورانت
امير
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
نون قرض دادن چي ميشه معنيش ؟
يعني به احترام حرفاي خودت و مردم كشورت نبايستي مي رفتي مستر جوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
جوانی و جاهلی!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
آقای ژوله قربونت برم. من دوستت دارم ولی اگر جواب منطقی نداری و با من ژوله نیستم شروع میکنی نکن ننویس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
با اینکه من ساسی مانکن رو قبول ندارم .باز اون خیلی بهتر از این نویسنده بی سواد بود که هنوز بهش یاد ندادن تو نوشتن چرت و پرت ننویسه واقعا متاسفم که چنین ادمایی راحت هر چی بخوان مینویسن .خب شاید اقای ژوله خوست با بچش هر اهنگی گوش کنه دیگه به تو ربطی نداره . .بهتره بری از کلاس اول شروع کنی .البته لقب اقا برات زیاده
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
خب گیریم که رسانه برگردوندش ،با اعتبار از دست رفته اش و این حجم از ریاکاریش چه میکنید.بازم برگرده بگه ایران ایران ،اونموقع تکلیف ما چیه؟؟؟دوباره باید کمکش کنیم میلیاردرتر بشه؟؟؟؟
شیرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
آقای محترم نویسنده خودت فهمیدی چی گفتی؟
من این نیستم
من اون نیستم
که چی؟
شما دانای کل اصلا
حرفاتون نه جذاب بود نه دلنشین؛ به نظرم به شدت از خود راضی و متکبر هستین. خدا هدایتت کنه
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
فارغ از محتوا و متن و قضاوت درست یا غلط بودن، میگم: چه قلم رکیک و مبتذلی
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
1. رامبد یک پسر از همسر اولش داره این دختر اولین فرزندش نیست
2. معلومه که پرستویی، ژوله و امثالهم و کلا همه بازیگران از رامبد جو ان دفاع تمام قد می کنند چون
رامبد یک کارگران پولساز هست که گیشه داره، بهترین سانس های سینمارو بهش اختصاص میدن، قطعا در کانادا فیلم خواهد ساخت
شما یه بازیگر حاضری شانس بازی در فیلم های رامبد رو از دست بدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
کشور ما ک دولتی است و هر بازیگری که در آن میلیاردر شود مدیون نظام است و باید با سلیقه حاکمین رفتار کند پس لطفا در تلویزیون شبکه های آزاد و غیر دولتی را افتتاح کنید
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
بهتره هوای حق را داشته باشی . نه نا حق .
میگ میگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
اگه در یک کشور همه بتونن بنسبت مساوی از امکانات استفاده کنن مطمعنن ده ها رامبد و بهتر از اون به وجود میاد و دگ نیازی نیست کل سرمایه مالی و انسانی رو خرج ی نفر کرد ک انوقت اون بشه تک ستاره و نبود اون ی نفر بشه معضل .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
جالبه همه یجوری حرف میزنن انگار همه مشکلشون فقط و فقط اقای جوانه
اقای جوان نه هزار تا امثال ایشونو قبل ایشون
با پول مردم هزار تا غلط کردن
کسی هم نگفت و پیگیر نشد این همه پول از کجا؟!!!
یه مدت زدیم به سروکله هم تموم شد رفت
اینم تموم میشه میره
این وسط اکثریت جامعه هستن که با فلاکت و بدبختی زیر خط فقر زندگی میکنن
عدالت؟
کدوم عدالت؟!
بدبختیش برای ماست که حتی نمیتونیم سقف رو سرمون داشته باشیم
اونوقت امثال اینها تو کانادا یا هر جای دیگه بهترین زندگی رو برای خودشون میسازن
بجای اینکه بمونن و ایرانو اباد کنن
باز یه عده مثل جناب نویسنده که اهل هنر هم هستن کاسه داغتر از اش میشن که چنین است و چنان
جمع کنین بساطتونو که مردم اینقدر درگیری دارن که به شما و گفته های شما نمیرسه
هنرمنده واقعی کسیه که دغدغش درد مردمشه
نه کسی که بلند شه بره یه کشور دیگه تا زنش زایمان کنه تا بعدها اون بچه دغدغه این مردمو نداشته باشه
نخیر جنابه ژوله
اگر چه قلم شما زیبا بود
اما درد مردم یه چیز دیگست
کار مردم از اینکه بخان از رامبدها دفاع کنن گذشته
خیلی ها برای نون شبشون هزار تا فساد و فحشا انجام میدن
شما گیرت رو سرمایه هنریه؟!
گزارش خطا
تازه ها