۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۷

ادای احترام آیت الله رئیسی به مقام شهیدان سلیمانی و ابومهدی مهندس

ادای احترام آیت الله رئیسی به مقام شهیدان سلیمانی و ابومهدی مهندس
آیت الله رئیسی در بدو ورود به بغداد در یادمان شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد حاضر شد
کد خبر: ۳۴۶۶۴
آیت الله رئیسی در بدو ورود به بغداد در یادمان شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در فرودگاه بغداد حاضر شد و طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اهدای سلام از طرف خود و مردم مقاوم ایران اسلامی به مردم عزیز، شریف، متدین و مقاوم عراق اظهار کرد: مقاومت مردم عراق، جوانان سلحشور و برومند، ارتش عراق و نیرو‌های مردمی در مقابل بیگانگان، عوامل شیطان بزرگ آمریکا و تکفیری‌ها، ستودنی است.
رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اینجا مقتل دو قهرمان بزرگ ملت عراق و ایران است، ادامه داد: قهرمان امت اسلامی شهید بزرگوار سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی و شخصیت ماندگار آقای ابومهدی المهندس هر دو متعلق به امت اسلامی و بشریت هستند.
آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه شهادت این دو سردار بزرگ اسلام هرگز بی پاسخ نخواهند ماند، گفت: این دو قهرمان و همراهان ایشان، قهرمان مبارزه با تروریسم و دو قهرمان امنیت ساز برای عراق و ایران و منطقه بودند و امنیت را به منطقه هدیه کردند و کسانیکه آن‌ها را به شهادت رساند، کسانی هستند که نمی‌خواهند مردم ایران و عراق در امنیت زندگی کنند.
آیت الله رئیسی تصریح کرد: اینجا مشهد سرداران بزرگ اسلام است و خون ایرانی و عراقی در این نقطه با هم پیوند خورده است؛ نه فقط در این نقطه بلکه در جای جای عراق و منطقه، خون سلحشوران ایرانی و عراقی پیوندی عمیق خورده است.
رئیس قوه قضاییه افزود: این پیوند و پیوند عمیق فرهنگی، اعتقادی و دینی بین ایران و عراق از گذشته‌ها بوده است.
آیت الله رئیسی یادآور شد: ما بین این دو همسایه آنچنان پیوندی از نظر فرهنگی و اجتماعی می‌بینیم که هرگز با هیچ توطئه و فتنه‌ای گسسته نخواهد شد.
 
 
ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا