۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵

کلاهبردار 10 میلیارد تومانی در تهران دستگیر شد

کلاهبردار 10 میلیارد تومانی در تهران دستگیر شد
کلاهبردار 10 میلیارد تومانی که با فروش سهام یک شرکت جعلی 10 میلیارد تومان کلاهبرداری و متواری شده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۱۱۸۹
سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی با فروش سهام شرکتی کلاهبرداری کرده و متواری شده است پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و انجام اقدامات تخصصی دریافتند، کلاهبردار یک زن بوده که با سوء استفاده از وضعیت حاکم بر کشور درخصوص بیماری کرونا و با جعل اوراق مربوط به شرکت دولتی و با جلب اعتماد به صورت اینترنتی اقدام به کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه در شهر "اندیشه" شهرستان "شهریار" دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.
سردار ظهیری تصریح کرد: فرد دستگیر شده که ۱۰۰ میلیارد ریال از ۶۰ شهروند در سراسر کشور با ترفند فروش سهام یک شرکت جعلی کلاهبرداری کرده بود، برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه پلیس بارها به شهروندان هشدار داده که فریب اینگونه افراد کلاهبردار و شیاد را نخورند ولی متاسفانه بازهم شاهد وقوع این نوع کلاهبرداری ها هستیم که بازهم توصیه می شود، شهروندان برای انجام سرمایه گذاری از طریق شرکت های قانونی وارد شوند و مراقب باشند در دام شیادان گرفتار نشوند.

ارسال نظرات
انتشار نظرات حاوی توهین، افترا و نوشته شده با حروف (فینگلیش) ممکن نیست.
گزارش خطا